Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 24 december 2012

Een kerst,verjaardagskaart

Goedemiddag Allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart.
Vandaag is er een jonge dame 18 jaar geworden en dat hebben ze gisteren gevierd,wij zelf konden er niet bij zijn omdat we bij mijn jongste dochter waren maar vandaag het kaartje afgegeven dus kan het nu op mijn blog.
 Ik viel gelijk voor het papier want dat is toch iets wat bij de Kerst hoort en het For ever Friends stempeltje.
Op de ster heb ik 18 Jaar geemboosd alleen komt het niet zo goed uit op de foto.
De bloemen uitgestanst met de blaadjes en met een brad vast gemaakt.
Met de Copics het stempeltje ingekleurd.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik 

WENS IEDEREEN HELE FIJNE KERSTDAGEN

Groetjes Joke

14 opmerkingen:

Bea zei

Een leuk kaartje Joke voor een jarige job....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Schattig kaartje heb je gemaakt voor de jarige..lief stempeltje..

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt Joke, daar zal ze zeker blij mee zijn. Hij is super.
Liefs van Anita

Teresa zei

Beautiful card Joke. Merry Christmas and a Happy New Year
hugs Teresa xxxxx

Tineke Bolleboom zei

Superlief kaartje
jij ook heel fijne feestdagen
Tineke

Angelique zei

Leuke kaart! Ik ben gek op forever friends. Het papier is ook erg mooi.
Liefs Angelique

Creahannie zei

Hoi hoi,

Wat is het een super mooi en lief kaartje geworden,prachtig ingekleurd!!!

Gr Hannie

Cindy zei

Prachtig en schattig kaartje heb je er van gemaakt! Liefs, Cindy

jolanda zei

mooi kaartje

ANJA 3d zei

Ik vind je kaart een schatje. Prachtig gemaakt, Joke en schitterend ingekleurd.
Fijne feestdagen en een gezond, geluukig, creatief 2013.
Gr. Anja

janieworkum zei

Wat een leuk kaartje voor een verjaardag. Degene die deze mooie krijg mag trots op je kaart zijn.
joke ook fijne feestdag en een gezond en creatief 2013
Groetjes janie

Wil zei

Wat een leuk kaartje Joke. Past allemaal goed bij elkaar zo, zeker met dat leuke design papier.

groetjes, Wil

Marianne Schut zei

Hai Joke, wat een super schattig kaartje is dit geworden! Mooi ingekleurd ook! Ik wens je heel gezellige feestdagen en heel veel liefde, geluk en gezondheid voor 2013! Liefs Marianne

Sandra Lemmens zei

Zo leuk Joke! Goede combo zo'n verjaardags-kerstkaart.