Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 30 december 2012

Een kraamcadeau

Hallo Allemaal
Ben van de week bij de Hobbystunter geweest en daar verkopen ze ook haakkatoen.
Van mijn oudste dochter had ik een boekje gekregen met allerlei gehaakte kraamcadeautjes erin.
 Deze twee muisjes zaten ook in dit boekje met de kaasbol.
Vond ze zo leuk dat ik ze ben gaan haken en onder je handen komen er echt twee verschillende muisjes eruit.
De ene heeft de oortjes iets wijder uit elkaar en de roze muis heeft de oogjes weer dichterbij maar het is ook allemaal handwerk.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

14 opmerkingen:

Marianne zei

Gaaf gedaan Joke.
Liefs, Marianne

Tineke Bolleboom zei

Wat ontzettend leuk, daar zal veel mee gespeeld worden!
Tineke

Wil zei

Wat leuk Joke. Orgineel om te geven zeg. Je muisjes zijn net echt. In het echt hebben muisjes (en ratten die ik heb) ook gewone oren en flaporen. Die flaporen noem je dumbo. Dus jij hebt een gewoon oor muisje en een dumbo muisje :)

groetjes, Wil

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Wat een schattige beestjes zijn dit geworden..snoezig en..dit is echt een prachtig kraamcadeautje..LIEF...

Wens je een fijne jaarwisseling en..een gezond en creatief 2013..

Liefs van Ans

Nelleke zei

Wat mooi, zo leuk dat haken weer helemaal in is. Wat heb ik vroeger veel gehaakt, nu af en toe.
Groetjes, Nelleke

ANJA 3d zei

Wat een Gaaf kraamkadootje. En wat heb je dit schitterend gemaakt. Ik doe het je niet na. zo mooi.
Gr. Anja

Corrie zei

Wat zijn ze lief Joke
een prachtig kado....heel erg mooi
Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat is dit lief en gaaf zeg!!! Super knap en ontzettend mooi!!!

Groetjes Tinie

janieworkum zei

Wat heb je dat leuk gedaan en zo mooi.
groetjes janie

sjouks kaarten zei

Wat een leuk kraamcadeautje!
Je reactie op mijn blog staat er hoor, vervelend dat het soms niet lukt. Weet echt niet waar het aan zou kunnen liggen.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes Sjoukje

marja zei

Ooooh wat ziet dat er super gaaf uit Joke!!
Fijne jaarwisseling en een goed gezond en gelukkig 2013 gewenst!!

Lieve groetjes Marja.

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat zijn die muisjes schattig en wat een leuk speeltje samen met die kaas.
Je vorige creaties zien er ook erg mooi uit.
Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013.

Lieve groetjes
Danoesja

Ans S. zei

Wat een super leuk kraamkadootje, heel erg mooi gemaakt.

Fijne jaarwisseling.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat ziet dat er super uit Joke, echt geweldig, ik kan helaas niet haken, maar dit is toch weel een super kraamkado, top. Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 toewensen vol met liefde, gezondheid, geluk en creativiteit.
Liefs van Anita