Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 2 december 2012

Een sneeuwbolkaart.


Wat leuk dat jullie op mijn blog komen kijken en ik wil Corrie,Cindy,Manuela en Sandra welkom heten op mijn blog .Deze kaart heb ik vorig weekend gemaakt met de workshop van EKEF en wil ik graag aan jullie laten zien.Ook heb ik op het moment even weinig tijd om kaarten te maken omdat ik foto's aan het inplakken ben ,dat vind ik ook heel leuk werk en de 700 foto's ben ik gepasseerd en bijna klaar dus ook een paar foto's van deze hobby.
 Eerst de sneeuwbolkaart,wat leuk was dat om te maken en een hele goede uitleg dus het papier van het kruitvat erbij gebruikt en het berenstempeltje van magnolia.Op deze foto zie je niet zo goed de sterrentjes die ik op de sheet heb geplakt(sneeuwvlokken lukte niet).De magnoliabloem met glitterembossing bewerkt en een lintje erbij gedaan.
 Zo is de kaart open met de kerstboompjes en het beertje die ik heb ingekleurd met Copics en de rand van de muts met sneeuw beplakt heb.
 Hier een aantal foto's die ik heb ingeplakt en ook uitgeknipt,vind dit werk ook zo leuk.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ook voor de reactie's op mijn vorige kaart en tot de volgende keer.Groetjes Joke

19 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje.
Ben ook met dit mooie model bezig.

Cindy zei

Hoi Joke,
Wauw een geweldige kaart en de lay outs zijn zo mooi

En leuk dat je volger bent geworden op mijn blog
Een fijne zondag
liefs Cindy

Inky's Creaties zei

Wat is die sneeuwbol kaart leuk!!! Maar je fotolayouts mogen er ook wezen.

Groetjes Inky

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Super...je sneeuwbolkaart ... en de foto's zien er ook prachtig uit..werk ze...

Liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie sneeuwbolkaart en je fototoestel ziet er geweldig uit. Kom het graag een keer in t echt bewonderen.
Groetjes Sas

Saskia Kreasas zei

Mm, lees meestal te laat terug, bedoel natuurlijk je fotoboek. Beetje jammer van de woordherkenning op de iPad.

Wil zei

Wat een leuke sneeuwbol kaart Joke. Heel leuk model.

En wat ziet je fotoboek er ook leuk uit zeg. Veel leuker als die recht toe recht aan boeken. Veel plezier met plakken en knippen :)

groetjes, Wil

Creahannie zei

Wat een leuk idee,de sneeuwbolkaart en je hebt 'm heel erg mooi gemaakt!!!
Je fotoboek ziet er ook top uit!!!

Fijne dag verder,

Gr Hannie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende sneeuwbolkaart heb je gemaakt Joke, wat is die prachtig. En je fotoboek helemaal geweldig ziet dat er uit, een herinnering voor altijd en zo leuk om te doen, wat een werk trouwens al bijna 700 foto's.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo joke, leuk dat je volger geworden bent bij mij, ik hoop op een leuk contact, nu mijn eerste berichtje naar jouw toe, ik vind je sneeuwbolkaart een plaatje, zulke lieve kleuren, je fotoboek ziet er ook wauw uit.
lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Wauwwww Joke
wat een prachtige sneeuwbolkaart heel erg leuk gemaakt. Prachtig zoals je die foto's hebt ingeplakt

Groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi joke
wat een lieverd van een sneeuwbolkaart,ziet er erg mooi en lief uit
groetjes van corry

chantal zei

mooie LO en de kerstbolkaart is super! Je kaart van KKT is ook mooi.
liefs Chantal

Mirjam en Liek Nugteren zei

Erg leuk!! Aangestoken door je broer zeker;-)))
Je kaartje is ook echt leuk.
Leuk idee om het in de vorm van een sneeuwbol te maken.

Liefs liek

janieworkum zei

Mooie kaart Joke, heel apart.
groetjes Janie

Angelique zei

Leuk die sneeuwbolkaart!! Nog nooit eerder gezien! Je foto's zien er ook leuk uit, kost veel tijd maar is geweldig om te hebben!!
Liefs Angelique

Nelleke zei

Andere dingen doen is ook leuk, en zeker als er nog veel Foto's liggen. Alhoewel ik ze niet meer in plak maar in dozen heb...
Mooi werkje heb je verder gemaakt.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Mooi kaart Joke.
Liefs, Marianne

Sandra Lemmens zei

Leuk hoor. Yanick boft maar met zo'n creatieve familie.