Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 17 december 2012

Een traditionele Kerstkaart.

Dit kaartje heb ik van het weekend gemaakt ,heerlijk om kerstkaarten te maken nu uit de radio zoveel kerstliedjes te horen zijn.
 Het papier komt uit ee3n blok wat ik bij de Action gekocht heb.De kerstboom met Embossing be werkt en er een paar magnolia bloemen erbij gedaan.
Tilda ingekleurd met Copics en ook hier de rand met embossing sneeuwsterren bewerkt.
Met deze kaart wil ik graag meedoen You,Me and Magnolia waar de Challenge een echte kerstcreatie maken is.
Ook wil ik graag meedoen met De CreatieveZebra waar de challenge 42 is met alles mag kerst of nieuwjaar.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn beterschap kaartje en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een plaatje, zo mooi gekleurd en wat heb je de rand met ijssterretjes mooi gemaakt! Groetjes, Cindy

Tineke Bolleboom zei

Super schattig, dat hummeltje bij die boom, leuk geaan
Tineke

Maris zei

hi joke, wat een lieve kaart is dit, bedankt voor het meedoen bij YMAM

jolanda zei

prachtige kaartje

Bea zei

prachtig kaartje Joke met een lieve ingekleurde Tilda.....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Dit is ook weer een schatje, lief stempeltje..mooi ingekleurd..boompje ook leuk met de tekst..super weer..

Liefs van Ans

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Joke
wat heb je Tilda mooi ingekleurd
Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je deze kaart super gemaakt Joke, ik vind hem helemaal super. Een plaatje weer.
Liefs van Anita

corryskaart zei

Hoi joke
Wat een schatje heb je gemaakt en met echte kerstkleuren ziet het er supergaaf uit
Groetjes van corry

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke!
Groetjes Karin

Nelleke zei

Mooi Joke, is het moete er een beetje af? Vaak gaat het dan veel beter.
Groetjes, Nelleke

Astrid zei

WOW Joke, geweldig weer deze kaart.
Leuk dat je meedoet met YMAM.
Groetjes Astrid

marja zei

Wat een schattig kaartje Joke!!!

Lieve groetjes Marja.

ANJA 3d zei

Prachtige kaart, Joke. Leuke stempel, mooi ingekleurd. En je kerstboom is ook schitterend.
Gr. Anja

Angelique zei

Leuk kaartje en je hebt Tilda heel mooi gekleurd!
Liefs Angelique

Ans S. zei

Wat een gave kerstkaart, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Corrie zei

Dit is weer een plaatje Joke, zo mooi gekleurd ook de bloemen zijn er ook héél mooi bij, het is weer een prachtige kaart.
Lieve groetjes Corrie

Marianne zei

Heel leuk gedaan Joke.
Liefs, Marianne

Creahannie zei

Erg mooi kaartje Joke,prachtige kleuren en super mooi ingekleurd!
Gr Hannie

Marga50 zei

Een hele mooie kerstkaart Joke. Groetjes Marga.