Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 10 december 2012

Een verjaardagskaart

Hallo Allemaal
Gisteren dit kaartje gemaakt met het nieuwe papier wat ik gekregen heb voor sinterklaas,altijd leuk om nieuwe blokjes papier te krijgen.Aangezien we straks de verjaardags maanden in duiken ga ik nu al voorraad maken.
 Vond deze Tilda wel heel vrolijk bij dit papier er nog bloemetjes van Nellie Snellen bij gedaan en wat plakparels in de hart van de bloem.
Tilda met Copics ingekleurd.
Ik wil Teresa,Jolie en een onbekende volger hartelijk verwelkomen op mijn blog.Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn cadeau tasje.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

13 opmerkingen:

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Bea zei

Een mooi kaaartje in leuke kleuren Joke....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Je kaartje is weer schattig hoor..mooie kleuren..lief stempeltje...weer super...

Liefs van Ans

Tineke Bolleboom zei

Helemaal mooi, ik houd van blauw, vind het een vrolijke kaart geworden
Tineke

janieworkum zei

Wat een leuke kaart , en die mooie kleuren. prachtig.
groetjes Janie

Angelique zei

Erg vrolijk dit kaartje Joke! Leuk papier en mooi geheel!
Liefs Angelique

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke!
Groetjes Karin

Creahannie zei

Ik vind 'm mooi,vrolijk en super ingekleurd!!Blauw is dan ook mijn lievelings kleur!!!

Groetjes Hannie

Corrie zei

Hallo Joke, wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke, wat een prachtig papier heb je gekregen, altijd leuk om mooie blokjes te krijgen, je hebt het stempeltje héél mooi gekleurd.
Lieve groetjes Corrie

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Ik vind je kaartje prachtig geworden Joke, super met die kleuren. Het is weer een plaatje.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Mooi kaartje en mooie kleurtjes heb je gebruikt. Met dat kaartje kun je voor de dag komen.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Mooi gedaan Joke.
Liefs, Marianne