Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 7 december 2012

Een Winters kaartje

Gisteren een aantal dingen gemaakt maar toen ik foto's wou maken was het te donker en met kunstlicht krijg je zoveel schaduw.
Ben ook eerst naar de hobbystunter geweest en daar wat spulletjes gekocht kon het niet laten maar ik moest ook nog zilver papier hebben en je ik ben zonder zilverpapier daar weer weg gegaan.
Ja dus ook nog mijn papier kast opgeruimd en gelukkig nog wat gevonden voor de kleurenteamkaart.
 Het papier komt uit de serie van bo bunny,wat een mooi blok is dat en net dat ik klaar ben met mijn kerstkaarten maar ga vast maar door want met dit weer ga ik heerlijk door met knutselen.
 Tilda ingekleurd met copics en sneeuwvlokken gemaakt met de Liqued Applique.
Hier de totale kaart met de magnolia bloem en plakparels afgewerkt.
Met deze kaart wil ik ook graag meedoen de Challenge van Simply Magnolia.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn geboorte kaartje en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Angelique zei

Hele mooie kaart Joke, ziet er echt uit zoals op dit moment buiten!! Allemaal sneeuw. Heerlijk om te zien, maar wel minder als je met je auto op pad moet. Net snel even sneeuwlaarzen voor mijn zoontje gekocht, die wil natuurlijk vanmiddag in de sneeuw spelen. Maar je kaartje is prachtig hoor!!
Liefs Angelique

Corrie zei

Hallo Joke, wat heb je weer een schitterende kerstkaart gemaakt, leuk effect geeft dat Liqued Applique hè, je hbet Tilda prachtig gekleurd, ik vind je kaart geweldig.
Lieve groetjes Corrie

jolanda zei

je kaartje ziet er weer super mooi uit

Tineke Bolleboom zei

Jeetje wat mooi, prachtig handwerk om te zien, Tineke

Nelleke zei

Mooie kaart Joke, mooie kleuren ook.
Ik scan de kaarten altijd dat ben ik ook niet van het licht afhankelijk. Ja dat is vaker, je gaat voor iets naar de winkel en komt met wat anders thuis. Wist je dat je ook uit zilverpapier van boterkuipjes en dergelijk figuurtjes kunt uitstansen? Dat heb ik niet van mijzelf hoor maar van Marfien.
Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi joke
nou je hebt er echt een prachtkaart van gemaakt en met een erg leuke afbeelding
groetjes van corry

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Dan heb ik ook nog een tip, bijk Action verkopen ze vleeswarenschaaltje, beetje dikker zilverfolie is dat, daar kun je prachtig mee stansen...
Je Zilver/blauwe kaartje is weer prachtig..mooi ingekleurd en..Liefs..

Liefs van Ans..

Wil zei

Wat een mooi model kaart Joke. Ik vind hem heel erg mooi!

groetjes, Wil

Corrie zei

Wauwww Joke
wat een schitterend kaartje
groetjes corrie

Marga50 zei

Hoi Joke, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt en prachtig ingekleurd. Fijn weekend, Marga.

Cindy zei

Ik vind je kaart geweldig leuk! Wat een mooi model en in mijn favoriete kleur! Groetjes, Cindy

Danoesja zei

Hoi Joke

Je kaart is supermooi met dit papier en het is een leuk model kaart.
Ik vind je manier van foto's inplakken ook heel gaaf zeg, mooie herinneringen.

Lieve groetjes
Danoesja

Bea zei

Vind het een leuk model van kaart Joke, prachtig ingekleurd stempeltje....

Groetjes en een fijn weekend Bea.

Creahannie zei

Ja,dit is met recht een winterkaartje Joke,zowel het stempel als de kleuren,erg mooi gekozen!
Gr Hannie

janieworkum zei

Hoi Joke
Wat is je kaart weer beeldschoon. De kleuren vind ik zo mooi
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat is je kaart weer super geworden, ik vind hem helemaal prachtig. Super is die.
Liefs van Anita

Marianne zei

Mooie kaart Joke.
Liefs, Marianne

Teresa zei

Beautiful card xx