Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 29 december 2012

Girl

Laat nog even een kaartje zien die ik met mijn nieuwe Sizzix mal gemaakt heb.
De geboorte kaartjes voor meisjes was minimaal dus daar een kaartje van gemaakt.
 Het papier komt uit het blok van Kaisercraft Lullaby Collection.de vlinder van joy het stempeltje heb ik op het papier gewoon gestempeld en ook het luierbroekje van de beer.
Het bedeltje komt bij de Hobbystunter vandaan.
 De roosjes komen van het kruitvat en de roze roos gekregen.Het versje zat ook in het blok papier.
Hier de kaart rechtop.Vond het erg leuk weer om te maken en een hele andere kaart dan ik gewend ben om te maken.Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart heb ze met heel veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! vormkaartjes vallen altijd goed in de smaak !
grtjs, martina
x

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig babykaartje heb je gemaak,leuk model en het geheel is weer super..

Liefs van Ans

janieworkum zei

Wat een beeldschoon babykaartje, Ik vind je kaart heel apart.
groetjes Janie

Creahannie zei

Dit is super goed gelukt en erg mooi geworden.

Gr Hannie

Wil zei

Wat een leuke baby easelkaart Joke. Ik dacht dat je een taartrondje op de voorkant had geplakt, maar dat is de nieuwe stans??
Schattig die roosjes aan de binnenkant.

groetjes, Wil

Corrie zei

wat een mooi kaartje Joke
leuk modelletje
Groetjes Corrie

Bea zei

Schattig babykaartje Joke, leuk ontwerpje...

groetjes Bea

Bea zei

Schattig babykaartje Joke, leuk ontwerpje...

groetjes Bea

ANJA 3d zei

Schitterende babykaart, Joke. leuke easelkaart, Mooie kleuren echt voor een meisje en leuke details heb je gebruikt.
Gr. Anja

Tineke Bolleboom zei

Helemaal leuk zo'n babykaart, superlief, ik ben gek op rose,
fijn weekendTineke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje is dit geworden Joke, helemaal super. Ik vind het modelletje helemaal top en dan de kleur natuurlijk (hoe kan het ook anders roze daar is Aniet gek op) en de details erop, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

Angelique zei

Wat mooi is deze kaart geworden. Heel lief en wat een leuke tekst ook!
Liefs Angelique

Cindy zei

Dit is ook zo leuk. Zo origineel en prachtig gemaakt! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Het is al laat Joke, maar ik wil je toch nog even laten weten dat je een prachtige kaart hebt gemaakt met je nieuwe Sizzix mal.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
Lieve groetjes Corrie

Nelleke zei

Mooi geheel geworden, wat is er toch veel moois op de markt.
Groetjes, Nelleke