Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 3 december 2012

Het beertje in grijstinten.

Nog een keer het beertje gebruikt van magnolia om er een kerstkaart van te maken.Ook heb ik de sneeuwbolkaart van EKEF gebruikt.Omdat er van dit jaar een paar met een baby kerst vieren leek mij het wel leuk om deze kaart voor hun te maken.
 Ik heb nu papier met ijskristsellen gebruikt die ik bij het kruitvat gekocht heb en de bovenkant van de bol met de crealies mal gebruikt.De kerstboom en ijskristallen met embossingpoeder gebruikt en nu glitter de kaart je tegemoet.
 De binnenkant van de kaart
Het beertje met Copics ingekleurd maar nu in de grijstinten,alleen komt het op de foto niet zo goed uit waarschijnlijk toch al te donker toen ik de foto nam.
Ik wil iedereen bedanken op de reactie's van mijn vorige kaart en fotoboek.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
dit is ook weer een schattig kaartje, zo mooi met het lieve stempeltje..echt heel liefff...

Liefs van Ans

Wil zei

Heel erg leuk weer Joke

groetjes, Wil

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ook deze is weer leuk. Zal vast goed ontvangen worden de kaarten.
Groetjes Saskia

Bea zei

prachtig lief kaartje Joke, mooie tutorial om te maken...

groetjes Bea.

corryskaart zei

Hoi joke
Een erg lieve kerstkaart en gaaf dat je ook aan de hele kleintjes denkt met kerst
Groetjes van corry

Corrie zei

Deze is ook weer prachtig Joke
Groetjes corrie

Creahannie zei

Ook deze kaart/bol is weer erg mooi geworden!!
Groetjes Hannie

jolanda zei

weer zo'n lief en mooi kaartje.
Heb de mijne ook af en die probeer ik morgen te plaatsen

Karin zei

Wat een schatje, erg mooi!
Gr. Karin

Marianne zei

Heel leuk gedaan Joke.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Deze is ook weer zo schitterend geworden Joke, ik vind hem helemaal super. Toppie.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Wat een schattige kerstkaart.

Groetjes Ans

Cindy zei

Deze is ook weer superleuk! Wat een mooi modelletje! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wat een schatje Joke, leuk met die blauwe kleurtjes,ja en het beertje zoooooo lief.
lieve groetjes Corrie

Nelleke zei

Oeps reactie weg, dan weer overnieuw. Ik vind het een leuknidee om zo een kaart te gebruiken, eens wat anders. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Sandra Lemmens zei

Ook al zooo leuk.