Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 31 december 2012

Het laatste kaartje van het Jaar.

Hallo Allemaal
Vandaag nog een kaartje een geboortekaartje voor een jongen eergisteren heb ik hem al gemaakt voor een meisje en ik vond het zo leuk om het nog een keertje te maken.
Het is weer een easelkaart geworden en het papier komt uit het zelfde blok. 
Het is echt het zelfde als een meisje maar zo leuk om te maken.
Wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief 2013 toe.
Het afgelopen jaar heb ik zoveel geleerd van jullie bloggen en creatie dat het erg verslavend is geworden,het is voor mij echt een uitlaatklep geworden.
Hoop volgend jaar weer zo van jullie te genieten.
Lieve groetjes Joke

16 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Weer superleuk,Joke, dit is ook een geduld werkje, zo precies, ik vind hem super
Hele fijne oudejaarsdag en een spetterend nieuwjaar gewenst
Tineke

manuela zei

wow wat super leuk gemaakt en Hele fijne oudejaarsdag en een spetterend nieuwjaar gewenst


Liefs Manuela

Marga50 zei

Wowwwww wat een prachtige geboorte easelkaartje heb je gemaakt. Fijne jaarwisseling, groetjes Marga.

sjouks kaarten zei

Wat een mooie kaart.
Het model is echt top en je meisjesvariant hierop is ook geslaagd!
Tot in 2013!
Liefs Sjoukje

janieworkum zei

Wat een lief babykaartje
fijne jaarwisseling
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Joke
Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling toe en een heel goed 2013

Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat een onwijs leuk model heb je gebruikt, super idee en een super kaart!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Ook je laatste kaartje is weer een schatje...lief zo'n easelkaartje..

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013..

Liefs van Ans

jolanda zei

mooi kaartje.
fijne jaarwisseling

martina's kaartjes zei

wat een mooi en lief kaartje ! leuk, een beetje anders van vorm, doet toch altijd wel wat !
ik wens je langs deze weg een fijne oud - nieuw en hopelijk kan je nog vele dromen verwezenlijken in 2013 !
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Mooie vorm van kaartje, hij is erg mooi geworden.
Ik wens jou en je gezin de beste voor het komende jaar!

Groetjes, Nelleke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart weer.
Jullie ook een goede jaarwisseling.
Groetjes Saskia

ANJA 3d zei

Prachtige easelkaart, Joke. mooie kleur blauw. Ik ben nog zo lang je volger, maar ik weet zeker dat ik veel inspiratie bij je op doen.
Aller beste voor 2013.
Gr. Anja

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje jeb e gemaakt Joke. Ook voor jou een creatief en gezond 2013.
groetjes Joke.

Anita Meijer zei

Deze vind ik ook helemaal super Joke, wat een schattig kaartje is dit toch ook weer. Een hele fijne jaarwisseling en op naar een super 2013.
Liefs van Anita

Angelique zei

Leuk hoor, ook in jongensuitvoering is hij geweldig! Fijne jaarwisseling!
Liefs Angelique