Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 5 december 2012

Kaartje voor een jongen.

Kan vandaag toch nog een kaartje op mijn blog zetten.Omdat er laatst veel jongetjes geboren zijn heb ik te weinig kaartjes in voorraad en heb ik nu daarvoor een kaartje gemaakt. 
Het papier heb ik al een poos in mijn voorraad en komt uit de serie van Papermania
De Martha stewart pons gebruikt voor de vlinders en de Nellie Snellen pons voor de bloemen.
Het For ever Friends beertje ingekleurd met Copics.Ook nog wat plakparels gebruikt.
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

19 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke, wat een schattige jongens babykart heb je gemaakt.
Prachtig papier heb je ervoor gebruikt, ook héél schattig met de kleine bloemetjes, het is een kaartje waar je weer trots op mag zijn.
lieve groetjes Corrie

Creahannie zei

Hoi Joke,

Ik vind het een heel mooi jongens babykaartje geworden. Hij past in de serie héle mooie!!!!
Gr Hannie

janieworkum zei

Wat een beeldige jongens geboorte kaart heb je gemaakt.
groetjes Janie

Tineke Bolleboom zei

Helemaal leuk zo'n kaart, mooi gemaakt hoor

manuela zei

wat een schattige jongens babykaart heb je gemaakt.en wat mooie papier heb je gebruikt,ook héél schattig met de kleine bloemetjes,

Liefs Manuela

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een lief jongenskaartje is dit..je afdrukje is super en ..ik vind de bloemetjes heel lief...

Liefs van Ans

Tinie zei

Wat een schatje!!! Super leuke details, heel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

Karin zei

Wat een schattig kaartje! Die vlindertjes rand vind ik erg lief. Gr. Karin

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi enlief kaartje !
grtjs, martina
x

jolanda zei

prachtig kaartje

Anita Meijer zei

Wat is die weer super geworden Joke, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Wat een schattig babykaartje, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Angelique zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt Joke, echt heel leuk ook met die kleine blauwe bloemetjes. Ik ben ook gek op Forever Friends. Toevallig ook net wat stempels van gekocht!
Liefs Angelique

Nelleke zei

Mooi Joke, eens wat anders dat kerstkaarten. Ik kom ook met wat anders . Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Heel leuk gedaan Joke.
Liefs, Marianne

Corrie zei

Wat een liefie Joke
Groetjes Corrie

Wil zei

Heel lief, leuk kaartje hoor. Mooi papier heb je ook gebruikt zeg.

groetjes, Wil

sjouks kaarten zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Sandra Lemmens zei

Suuuuper leuk Joke!