Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 26 december 2012

Mijn bijdrage voor de Kleurenteamkaart

Goedemorgen Allemaal
Vandaag mijn bijdrage voor de kleurenteamkaart.Bij Martina kan je zien wie er allemaal meedoen.
Van dit keer was de kleuren blauw zilver en ben gauw naar de Hobbystunter gegaan en heb daar dit schitterende papier gekocht van Maja Design.
Van dit keer heb ik geen kaart maar een tasje met portemonnee die bij EKEF als workshop wordt gegeven.
Gisteren heeft onze jongste dochter al dit tasje gekregen en vond e hem erg mooi. 
 Hier enkele foto's van mijn tasje en de portomonnee,Tilda met de ski's ingekleurd met Copics en de sneeuw gemaakt met Applique Liqued

Foto van de portomonnee er een paar zilveren magnolia bloemen bij gedaan.
Ik ga gauw bij de andere deelnemers kijken en nog een hele fijne dag vandaag.
Groetjes Joke

37 opmerkingen:

jolanda zei

wow wat een super mooie creaties.
Kan me indenken dat je dochter het heel mooi vond

Creahannie zei

Wat een prachtige combinatie van tasje en portemonee heb je gemaakt en die kleuren....super!!!
Fijne 2de Kerstdag,

Gr Hannie

ANJA 3d zei

Wat een leuke combonati. Een tas met portomonee. mooie kleuren en leuke details, Schitterend
Fijne dag.
Gr. Anja

Bea zei

Wat een superleuk tasje met portemonnee Joke, heel erg mooi....

Fijne 2e kerstdag Bea.

Marian zei

Prachtige kaart heb je gemaakt
Fijne jaarwisseling
Groetjes Marian

Lia zei

Leuk tasje, helaas kon ik deze ronde niet meedoen, fijne jaarwisseling, groetjes Lia

Monique zei

Wat een mooi ensemble!
Knap hoor!
Fijne feesten!
Monique

Ans S. zei

Geweldig mooie creatie, echt schitterend gemaakt, ik kan mij voorstellen dat ze er blij mee was.

Gezellige 2e kerstdag.

Groetjes Ans

Chantal zei

Wat grappig zo'n tasje en bijpassend portemoneetje, dat ga ik onthouden! Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee was!
Groetjes,
Chantal

Nellos zei

Prachtige creatie heb je gemaakt.
Leuk cadeautje om weg te geven.
Nog een fijne 2e Kerstdag en de beste wensen voor 2013.

Groetjes Nelly

Corrie zei

Wat een prachtige creaties Joke
Fijne 2e kerstdag
Groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Wat een mooie combinatie van tasje met bijpassende portemonnee..echt mooi..prachtig papier en superleif stempelafdrukje..leuk...

Liefs van Ans

janieworkum zei

Wat heb je dat super gemaakt. Een hele leuke combinatie tasje met portomenaie
groetjes janie

corryskaart zei

hoi joke
een prachtige creatie en zeker leuk om te horen dat je dochter hier blij van werd
groetjes van corry

Rosina zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Joke... begrijpelijk dat je dochter daar blij mee was...
groetjes en fijne 2e kerstdag
Roasina

Erna Logtenberg zei

Erg leuk!!! groetjes, Erna

Wil zei

Jeetje dat is mooi zeg! Prachtig tasje en wat leuk die portemonee erbij. Staat mooi hoor deze kleuren bij elkaar.

groetjes, Wil

Rianne Timmers zei

jee je hebt je best gedaan zeg heel heel mooi en ik kan begrijpen dat je dochter blij was toen ze dit kreeg .echt fantasties.
lieve gr. Rianne

Mariken zei

Wat ziet er dat lief uit, helemaal super!
Fijne tweede kerstdag, groetjes Mariken.

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat heb je dit weer schitterend gemaakt, echt een blikvanger. Super vind ik het tasje en de portemonnee.
Liefs van Anita

sjouks kaarten zei

Prachtig!
Groetjes Sjoukje

marja zei

Wooow wat een gave creaties, prachtig!

Lieve groetjes Marja.

Nelleke zei

Joke, wat mooi gedaan, en dan die portomonee erbij echt mooi!
Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Leuk gedaan Joke, zo mooi in dezelfde stijl! Kan me voorstelken dat je dochter daar blij mee is! Liefs Angelique

martina's kaartjes zei

wow joke, dat heb je schitterend gemaakt ! top hoo r!
nog een fijne eindejaarswissel en fijn dat je er weer bij was,
grtjs, martina
x

Bep zei

Hoi Joke,

Wat een super leuke combinatie en alles zo schitterend op elkaar afgestemd super.

Gr...Bep

Nancy zei

Hey Joke,

Dit is een erg mooi projectje!!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Een tasje èn een portemonnee in zilver en blauw. Wat prachtig!
Groetjes, Ellen

chantal zei

wat een leuke projecten en eens geen kaart!
liefs Chantal

GerJanne zei

Hoi Joke,
heel mooi zeg, het tasje en de enveloppe! Superleuk gedaan!
En wat maak je veel zeg!! Als ik zie dat je in oktober en november maar een paar dagen niet gepubliceerd hebt....wauw...
GerJanne

Marieke zei

Wow erg leuk gedaan zeg. Mooi geheel is het geworden.weer eens wat anders dan een kaartje, super!

Groetjes van Marieke

Marijke en Chantal zei

Erg leuk het tasje met bijpassende portomonnee in de kleuren van het KKT! Echt prachtig gemaakt!!

Groetjes, Marijke

Tineke Bolleboom zei

Wat een werk zit daarin, prachtig!!!!
Fijne dag nog Tineke

Sandra Lemmens zei

Zooo schattig Joke. Het bijpassende portemonnaietje is ook leuk.

Annelies zei

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi! Je dochter boft maar met zón creatieve moeder. Groetjes Annelies

Grietje Jansen zei

Een heel erg mooie creatie.

Grietje

Pia zei

Een hele mooie creatie zo bij elkaar.
Groetjes,
Pia