Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 11 december 2012

Nog een kerstkaart.

Hallo Allemaal
Ben ik eigenlijk klaar met de kerstkaarten kom ik dit papier van Bo Bunny tegen en ook met de magnolia stempels is dit zo leuk om te maken.
 Met dit kaartje wil ik meedoen met Midweek Magnolias hier moest je een kaart maken met een verborgen verrassing.Ik weet niet of mijn kaart eraan voldoet maar ga het toch proberen.
Ik heb het kaartje zo gevouwen dat de tekst erachter valt.Nog wat ijskristallen erbij gedaan en ook de memory box mal weer gebruikt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog bedankt voor de reactie's op mijn verjaardagskaart.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtige kaart Joke,het papier van Bo Bunny is ook zo prachtig, je raakt er toch wel aan verslaafd, jij hebt je papier weer mooi verwerkt op deze kaart, de memoryboxmallen zijn ook mijn favoriet hoor.Het stempeltje mooi gekleurd, ik vind het een super kaart.
Fijne dag.
lieve groetjes
Corrie

janieworkum zei

een prachtige kaart en die kleuren zijn zo mooi.
groetjes Janie

Bea zei

Een erg mooie kaart Joke, die blauwe kleurtjes blijven het goed doen voor het maken van kerstkaartjes...

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Super weer..je kaartje in het blauw,lief stempeltje..mooi papier.. een schatje weer..

Liefs van Ans

Corrie zei

Wat een plaatje joke
prachtig dat papier

groetjes Corrie

Nelleke zei

Mooie kaart Joke, mooi papier ook, dan heb je alvast een kaart voor volgens jaar.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat is dit papier ook mooi hé Joke, je kaart is werkelijk weer schitterend geworden, ik vind hem het einde.
Liefs van Anita

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje.
Mooie kleur en mooi papier

sjouks kaarten zei

Nou de tekst is een mooi verstopte verrassing!
Mooi kaartje hoor!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Wat een leuk modelletje Joke!
Liefs Karin

Angelique zei

Leuke kaart met een hele leuke verrassing!
Via jouw berichtje op mijn blog kwam ik erachter dat ik bij de creatieve zebra creatie van de week was. Nog bedankt daarvoor.
Liefs Angelique

Tineke Bolleboom zei

Lief hoor, ziet er weer mooi uit

Cindy zei

Wat een prachtige kaart en weer in mijn favokleuren! Zo gaaf gemaakt en leuk model! Groetjes, Cindy

Marianne zei

Ziet er goed uit Joke.
Liefs, Marianne

Astrid zei

Een schitterende kaart Joke, prachtig !

liefs Astrid

Cathy Lee zei

Fabulous card, Joke. Your Tilda is darling and love the design. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Happy Holiday Hugz,
Cathy Lee

Tina Makuc zei

Beautiful card Joke!
I really love the shape and how the sentiment's hidden.. Great colouring!!
Thanks for joining us at Midweek Magnolias!!
Hugs, Tina

Teresa zei

This is beautiful, thanks for joining us at Midweek Magnolias. xx