Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 12 december 2012

Twee muisjes in de kerstsokken

 Eerst wil ik Wil bedanken voor de Candy gisteren kwam het pakketje bij mij in de brievenbus en wat een mooie spulletjes zaten erin.Ook wil ik Jolanda bedanken voor de prachtige kerstkaart.
Ben toch nog even doorgegaan met de kerstkaarten want moest opeens toch nog meer kaarten versturen en bij de Creatieve Zebra is een challenge 41 met een sketch.
 Het papier ligt al een poos in de kast dus weet niet uit welk blok ze komen,de sterren komen uit het pakket van Wil en de Penny Black stempel is een ouwetje die ik bij deze mal van Marianne Design erg leuk vind.
De muisjes alleen in de krans laten vallen terwijl er een vierkant op de sketch stond maar zo vind ik hetzelf veel mooier.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ook nog bedankt voor de reactie's op mijn vorige kerstkaart.Groetjes Joke

18 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaartje, leuk mal heb je hiervoor gebruikt.
De muisjes heb je erg mooi gekleurd

Cindy zei

Wat een plaatje en zo mooi gekleurd! Ik vind dat je de kransmal ook super hebt verwerkt! Gaaf. Liefs, Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Wat een schattig stempeltje is dit..je hebt met de krans een lief kaartje gemaakt...

Liefs van Ans

Tineke Bolleboom zei

Ziet er weer gaaf uit,,,
Tineke

Bea zei

Prachtig kaartje Joke,mooi ingekleurd stempeltje..

groetjes Bea.

corryskaart zei

Hoi joke
Wat een vrolijke en mooie kaart en die kerststollen zijn zo lief,echt top!!
Groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Angelique zei

Wat lief zo die kleine muisjes!! Echt een heel schattig en mooi kaartje!
Liefs Angelique

Corrie zei

Wat een schatje Joke, leuk die muisjes in die sokken, héél mooi gekleurd ook, een prachtige kaart.
Lieve groetjes Corrie

janieworkum zei

Wat een leuke aparte kaart.Met deze kleuren maakt het de kaart nog leuker.
groetjes Janie

Nelleke zei

Wat een schatjes die muisjes, leuke kaart geworden, heb zelf die sketch ook gemaakt, maar zie dat ik iets over het hoofd gezien heb, nou ja.
Groetjes, Nelleke

Creahannie zei

Wat een snoepie!!!Lief hoor en weer van die prachtige kleuren!!

Gr Hannie

Marianne zei

Heel leuk gedaan Joke.
Liefs, Marianne

Corrie zei

Wat een lief kaartje joke
geweldig die stempel
Groetjes Corrie

Sandra Lemmens zei

Hoi Joke,

Wat zijn ze toch schattig die muisjes! Ik heb ze zelf ook, ben het met je eens dat ze in die kerstkrans ook heel leuk tot hun recht komen. Weer een echt sfeer kaartje hoor.

Groetjes Sandra.

Claudia zei

Hallo Joke

Wat een leuk kaartje!
Die stempel vind ik erg leuk.

Bedankt dat je meedoet bij de creatieve zebra.

Groetjes Claudia

anita01 zei

Mijn vriendjes hoor muisjes, enig je kaart hiermee.

Warme groetjes,
Anita

Jacomijn zei

Wat een gezellige kaart met leuke details! En het stempeltje is echt een snoetje!
Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra
Groetjes Jacomijn