Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 13 december 2012

Sleetje rijden

Hallo Allemaal
Heb vandaag nog een kerstkaart gemaakt en wel voor de Christmas challenge naar een sketch.Afgelopen week zat ik bij de top drie met mijn kersttasje.
 Het papier komt uit de serie van Kars Paperpad Christmas er een paar bloemen bij gedaan en een doo drup om het papier te laten vouwen.
Stempeltje ingekleurd met Copics welke bij de candy van Wil zat en de rand van de muts met Stickles bewerkt.
Antoinette welkom op mijn blog en ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.Groetjes Joke

19 opmerkingen:

Corrie zei

Dit is ook weer een schatje, wat een lief stempeltje, zo mooi gekleurd,de bloemen zijn ook schattig, weer een kaart om trots op te zijn Joke.
lieve groetjes Corrie

Sandra Lemmens zei

Hoi Joke,
Wat een lievertje weer. Zo'n leuk afdrukje. Goed hoor dat je zo ver bent gekomen met dat leuke tasje van je! Hij was ook gewoon heel goed gemaakt.
Ben benieuwd naar jouw volgende project.
Groetjes Sandra.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
jij gaat echt als een speer zeg, de ene na de andere en steeds zó mooi.. deze is ook weer prachtig...

Liefs van Ans

Bea zei

Weer een prachtig kaartje Joke met een leuk stempeltje, nog gefeliciteerd met je TOP 3......

groetjes Bea.

jolanda zei

gefeliciteerd.
je kaartje ziet er weer erg mooi uit

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je mooie tasje Joke, ik zag het gisteren. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, ik vind hem weer helemaal top.
Liefs van Anita

Tineke Bolleboom zei

Hij is weer erg mooi geworden ,Tineke

janieworkum zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. super.
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een schatje

Groetjes Corrie

nicolet zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Leuk dat je ook deze week weer meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Wil zei

Ik heb eventjes wat gemist. Heb het zo ontzettend druk op het werk, dat ik blij ben als ik de benen hoog kan leggen 's avonds. Fijn dat je candy goed is aangekomen en heel erg leuk om te zien dat je er gelijk een leuke kaart mee gemaakt hebt. De andere kaarten hieronder zijn ook heel erg leuk! Ikmoet er ooknog een paar.. maar archhh... mis een aantal uren per dag! hahaha

groetjes, Wil

Cindy zei

Wat een schatje, zo'n liefs stempeltje en de details zijn ook gaaf, zulke mooie bloemen! Groetjes, Cindy

Angelique zei

Je bent aardig op dreef Joke!! Heel mooi ook weer dit kaartje! Bij mij komt er helaas niet zoveel op het moment. Zo druk met andere dingen dat ik gewoon weinig tijd heb. Hoop morgen weer wat te gaan maken.
Liefs Angelique

Nelleke zei

Mooie vrolijke kaart geworden. En nu maar hopen dat we deze winter nog wat sneeuw krijgen.
groetjes, Nelleke

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Janneke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;o)
Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er prachtig uit. Heel mooi gedaan.
Groetjes Sas

Jolanda zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, heel erg leuk dat je meedoet. Heel veel succes hoor

Antoinette van Bommel zei

Hoi Joke,
Bedankt voor het welkom heten.
Wat een mooie kaart is dit zeg,
ik moet echt nog veel leren als ik dit zo
allemaal zie :).
Liefs Antoinette