Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 28 december 2012

Vandaag bestaat mijn blog een jaar.

Hallo Allemaal
Wat gaat de tijd toch snel want een jaar geleden heb ik voor het eerst een kaartje op mijn blog gezet en o wat heb ik in dit jaar met heel veel plezier aan mijn blog gewerkt.
Wil  Saskia hier voor bedanken want zij heeft voor mij mijn blog opgezet,niet geweten dat ik dit zo leuk vind en alle volgers wil ik ook hiervoor bedanken en ik hoop dat we nog een hele tijd van elkaars kaartjes en creatie's kunnen genieten.
Zag dat Chantal ook volger bij mijn blog is geworden welkom Chantal en nu heb ik 65 volgers .
Vandaag wil ik een kaartje laten zien die ik met mijn nieuwe Memory box mallen van mijn kinderen heb gekregen heb gemaakt.
 Het papier komt uit het blok van Paper Pad life of the party en de sketch zag ik bij Marianne en ik heb alleen de raam mal af gewisseld met de sketch.
 Het afdrukje heb ik van een ander gekregen en deze ingekleurd met de Copics en het blauw is ook een nieuwe kleur die ik voor de kerst heb gekregen.
Het raam en de fiets zijn van de Memory box mallen en ik denk dat ik ze vaak ga gebruiken vind ze zo leuk.
Wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn KKT en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Ziet er echt super schattig uit, gefeliciteerd met je eenjarige blog, de tijd vliegt

Nelleke zei

Gefeliciteerd dat je blog 1 jaar bestaat. Er zijn er meer die niet niet gedacht hadden dat het bloggen zo leuk is, en verslavend hihi
Mooie kaart is het geworden met moooe stansen. Het kaarten maken heeft nog een voordeel: je weet altijd wel wat te veragen met verjaardagen ne zo.
Groetjes, Nelleke

janieworkum zei

Hoi Joke
gefeliciteerd dat je je blok 1 jaar hebt. en dan met 65 volgers. Top hoor. Je kaart is weer prachtig , je hebt hele leuke kleuren hiervoor gebruikt.
groetjes Janie

Corrie zei

Heerlijk om te lezen dat je blij met je blog bent Joke,als het gewaardeerd word komen de volgers vanzelf.
Cindy heeft mijn blog ook op gestart na een zware rug operatie ik zat maat te zitten, dus ze zei vind je dat niet leuk, nou Joke ik ben nog net niet verslaafd.
je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, wat schattig met de fiets erbij.
Fijne jaarwisseling.
Lieve groetjes Corrie

martina's kaartjes zei

proficiat met je 1 jarig bestaan ! mooi kaartje ! lekker zomers,
grtjs, martina
x

Wil zei

Gefeliciteerd met de eerste verjaardga van je blog. Je kaartje is ook weer super leuk zeg.

groetjes, Wil

Corrie zei

Gefeliciteerd met het 1 jarig Blog bestaan!!! Wat een super leuk kaartje Joke, mooi zijn die mallen

Groetjes Corrie

Creahannie zei

Proficiat Joke ,dat je nog maar lang door mag gaan en wij van je mooie creaties kunnen genieten.Dit kaartje is ook weer super mooi geworden en met prachtige mallen!!!

Gr Hannie

corryskaart zei

hoi joke
van harte met het 1-jarig bestaan en je kaart vind ik geweldig leuk en vrolijk!!
groetjes van corry

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaart en dat je je blog alweer een jaar hebt. Wat gaat de tijd toch snel. Ik vind het bloggen ook geweldig, al werkt het wel verslavend.
Mooie stansen heb je gehad. Kun je wel iets leuks mee maken voor op het dienblad volgende week.
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Cindy zei

Wat gaat de tijd snel hè? Gefeliciteerd met het eenjarige bestaan van je blog. Ik vind je kaart ook weer geweldig. Het is niet een schilderijtje! Groetjes, Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je Blog, wat is het leuk hé?? Je hebt weer een schattig kaartje gemaakt..supersss

Liefs van Ans

Lia zei

Grappige kaart is dit Joke,
groetjes Lia

Bea zei

prachtige kaart Joke en proficiat met het 1jarig jubileum....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog Joke, en wat is en blijft het leuk hé hier in blogkaartenland. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt, helemaal super en wat een schitterende mallen zijn dat van memorybox, echt een plaatje is het geworden.
Liefs van Anita

ANJA 3d zei

Van harte gefeliciteerd met het één jarig bestaan van je blog. Ik had ook nooit verwacht dat het zo verslavend was. Blogland. Voordat ik mijn blog begon vond ik de computer niks. Een keer een Mailtje sturen, dat was alles. Maar nu ik even tijd heb staat hij aan om naar blogland te gaan. en kijken wat voor mooie creaties er gemaakt worden.
Je kaart is schitterend en leuke mallen.
Gr. Anja

jolanda zei

prachtig kaartje.
Wat een toeval dat we 1 dag na elkaar zijn begonnen met het bloggen.

Angelique zei

Prachtig Joke!! Wat heb je ook leuke bloemen langs het raam gedaan, ik vind hem echt super. Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan van je blog. Dat duurt voor mij nog wel even, maar ik ben blij dat ik in blogland terecht ben gekomen.
Liefs Angelique