Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 15 januari 2013

Beterschap

Wat zitten we toch in een mooie witte wereld,alleen durf ik nu haast niet naar buiten te bang om te vallen.Maar vanmiddag toch naar buiten doe vrijwilligerswerk.
Zag gisteren de challenge voor Simlpe Magnolia  en daar is de challenge iets met eten van magnolia.
Heb dit stempeltje van Tilda vorig jaar gekocht op de beurs met de losse aardbeien erbij maar eigenlijk veels te weinig gebruikt.
 Het papier pas in de uitverkoop gekocht bij de Hobbystunter en de Noor mal erbij gedaan.
Tilda ingekleurd met de copics en verder afgewerkt met wat bloemetjes en met de Perlen Pen.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Ik hen ze met heel veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Angelique zei

Wat lief met die aardbeitjes! Leuk gedaan hoor!
Liefs Angelique

Jolara zei

wat geweldig leuk ! liefs joyce

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Lief, zoet kaartje heb je gemaakt,stempeltje weer super ingekleurd..

Liefs van Ans

Karin zei

Wat een schatje, heerlijk dat rose! Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
Gr. Karin

Tineke Bolleboom zei

Lief is het eerste wat in me opkomt, mooi gemaakt,
wanneer je vanmiddag e sneeuw trotseert je angst om te vallen in de gang parkeren, dus thuis laten dan komt het goed!
Rustig aan
Tineke

Bea zei

Een lief en schattig kaartje Joke,doe het rustig aan, hier ligt nog geen sneeuw....

groetjes Bea.

Cindy zei

Wat een schatje. Je haalt hiermee echt het voorjaar naar binnen! Alhoewel er hier een dik pak sneeuw ligt. Geef mij het voorjaar maar! Liefs, Cindy

Corrie zei

Het is een super lief kaartje geworden Joke, ik ben even buiten geweest , naar de kapper, glibberend en glijend, al woont hij maar 5 minuutjes bij mij vandaan het was toch oppassen hoor, het is erg glad buiten , maar zo mooooooooooooooooooooi.Net als je prachtige kaart.
Lieve groetjes Corrie

Tinie zei

Ooooh wat een bijzondere mooie kaart en die tag achter die stans een super idee!!!

Groetjes Tinie

janieworkum zei

Hoi Joke
Ja ik de kaart staan, wat zijn zo verschillend he, dat ieder dat op zijn eigen manier bewerkt. en toch hele mooie resultaten uit kan halen. Ik vind je kaart schitterend.
groetjes janie

Nelleke zei

Heerlijk die frisse kleuren, dat willen we nu wel graag zien.
Je kaart is mooi geworden, mooie stans.
Hier ligt niet zo veel sneeuw en ik zag dat de wegen goed zijn, bij ons in de straat wordt niet gestrooid dus het valt mee.
Groetjes, Nelleke

Margo zei

Heel leuk en mooi kaartje ! Doe maar voorzichtig vanmiddag !
Liefs
Margo

Alexan zei

Wat een leuke stempel en superlief kaartje. Ook je vorige post is een prachtig kaartje geworden!
Groet van Alexan

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje, hier wordt je vast snel beter van als je hem mag ontvangen

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een toppertje van een kaart gemaakt Joke, ik vind hem prachtig geworden, mooie kleuren ook weer.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi joke
wat een vrolijke kaart,zou zo trek krijgen in ook van die lekkere aardbeitjes zoals tilda die zit te smullen:-))
groetjes van corry

Priskilla zei

Mooi kaartje, leuke vrolijke kleuren en aardbeien, laat de zomer maar komen!!

Groetjes, Priskilla

ANJA 3d zei

schitterende kaart, Joke. Leuk Tilda met aarbeien. Je heb haar super mooi ingekleurd. En je kaart heb je met leuke details afgewerkt.
Gr. Anja

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Mooi gekleurd en een mooi geheel.
Groetjes Saskia

Rianne Timmers zei

hoi Joke. dit is een heel lief mooi kaartje met mooie kleurtjes.
liefs Rianne

Ans S. zei

Heel mooi en vrolijk kaartje.

Groetjes Ans

Marianne zei

Hij is prachtig.
Groetjes Marianne

Lenie zei

een schitterende kaart en heerlijk zoet ook.
groeten Lenie