Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 18 januari 2013

Beterschapskaart

Van de week al aan deze sketch gewerkt die Corrie zelf gemaakt heeft gemaakt.
Hoop alleen dat ik deze kaart verlopig niet hoeft te sturen maar het is wel handig om er een paar op voorraad te hebben.
Henry voelt zich niet zo lekker en omdat de griep nog in het land is heb ik deze kaart gemaakt.
Het was erg leuk om met deze sketch te werken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn kaartje voor de challenge voor EKEF.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Bea zei

Prachtige kaart gemaakt Joke, leuke schets is dit, ga er ook nog mee aan de gang.....

groetjes Bea.

Corrie zei

Wat heb je er een schatje van gemaakt Joke, ik ben er zelfs verlegen van, er zijn er al best een paar die de sketch hebben gebruikt, wat super vind ik dat, het papier is prachtig en Henry zo mooi gekleurd , je verdient een dikke tien hoor.
lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een superlief kaartje heb je gemaakt met de sketch van Corrie..
Leuk papier en lief stempeltje...

Liefs van Ans

Nelleke zei

Ik zag gelijk dat je de sketch van Corrie gebruikt hebt. Leuke kaart en laten we hopen dat we die te veel moeten gebruiken. Hier gaat het nog goed......afkloppen.
Groetjes, nelleke

corryskaart zei

hoi joke
een erg leuke en lieve kaart maar met deze griepperiode blijft ie hopelijk lang in je bak op voorraad liggen:-))
groetjes van corry

Angelique zei

Wat leuk dat je de sketch van Corrie hebt gebruikt. Je kaartje is heel erg leuk. Er zijn nu inderdaad heel veel mensen ziek, dus handig om hem alvast klaar te hebben liggen en wie weet is hij dan helemaal niet nodig! ( laten we het hopen!)
Liefs Angelique

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schatje en wat ziet Henry er zielig uit.
Mooie kleuren ook!!

Liefs liek

janieworkum zei

ik vind dit een heel lief beterschaps kaartje de kleuren vind ik ook heel mooi.
Groetjes Janie

martina's kaartjes zei

oei, die ziet er maar ongelukkig uit hoor ! zo ziekjes zijn, dat is niet leuk !
een heel mooi kaartje wel !
grtjs, martina
x

jolanda zei

mooi kaartje

Sonia zei

Gorgeous card my dear and lovely image,adorable and sweet^_^
Also beautiful colors used^_^
Have a wonderful weekend^_^
Hugs,
Sonia

sjouks kaarten zei

Inderdaad je kaartje past precies bij de griep die heerst!
Heel leuk gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt met de sketch van Corrie Joke, ik vind hem helemaal super geworden.
Liefs van Anita

Wil zei

Hier wordt je toch vrolijk van als je deze kaart krijgt als je ziekjes bent. Wat een leukerd Joke.

groetjes, Wil

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi met de sketch van Corrie.
Groetjes Saskia

Tinie zei

Wat een lieverd!!! Schitterende kaart, wauw!!!

Groetjes Tinie

Priskilla zei

Wat een leuk kaartje geworden, leuke stempel ook!

Groetjes, Priskilla

ANJA 3d zei

Wat een schitterende kaart heb je met de schets van Corrie gemaakt.Gaaf hoor en een leuke stempel En prachtige kleuren gebruikt.
Gr. Anja

Rianne Timmers zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt met die sketchs van Corrie ben er ook mee bezig.
liefs Rianne

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een schatje, die zal degen waar hij uiteindelijk naar toe gaat vast opvrolijken.
Je minikaartjes vind ik ook erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja