Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 19 januari 2013

De eerste kerstkaart van 2013

Heb van de week de eerste kerstkaart van het nieuwe jaar gemaakt.Dacht als ik iedere week er een maak hoef ik aan het eind van het jaar niet zoveel tegelijk te maken en bij de Christmas Challenges is er een uitdaging naar een sketch met een kleedje.
Ben hiermee aan de slag gegaan en daar kwam deze kaart eruit.
Heb het Papier van Bo Bunny gebruikt en de tilda ingekleurd met Copics.
Verder nog wat versiering aan de kaart gebracht.
Ik wil graag Lenie Nelleke en Sandra bedanken voor hun kaart,heb ze bij de andere kaarten op het dressoir gezet en geniet er iedere keer van.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kaart die ik gemaakt heb naar aanleiding van de sketch van Corrie.
Groetjes Joke

27 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Joke
Leuke kerstkaart heb je gemaakt en de sketch is ook heel leuk ik ga hem ook nog maken maar dan mag ik wel eens opschieten he?

Een fijne dag
Liefs Cindy

janieworkum zei

Deze kaart vind ik ook weer schitterend Joke
Mooie blauwtinten heb je gebruikt.
groetjes Janie

jackelien zei

Mooie kaart en erg leuk met blauw.
Gr jackelien

Creahannie zei

Hoi Joke,

Mooi kaartje weer hoor!!!Kleuren vind ik SUPER!!!!

Gr Hannie

Corrie zei

Super leuk kaartje Joke
Groetjes Corrie

Bea zei

Prachtige kaart Joke, mooie kleuren en papier gebruikt...

groetjes Bea.

jolanda zei

wow wat een super mooie kaart

Tineke Bolleboom zei

Jij bent goed bezig zeg, zo heb je gelijk een voorraad aan het eind van het jaar, helemaal leuk!
Tineke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Goed idee, mooie kaart. Ben ook van plan er nu mee te beginnen, maar heb t nog niet gedaan, moet ook mijn voorraad andere kaartjes nodig bijwerken.
Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Wat is je eerste kerstkaart van het jaar super geworden Joke, helemaal mijn kleur en ik vind hem prachtig opgebouwd, een toppertje weer zoals altijd.
Liefs van Anita

SandraW zei

Fijn dat je mijn kaart gekregen hebt, Joke!
Dan kan ik hem tenminste ook op mijn blog zetten, hahaha!
En jouw kaart is ook weer super!
Wél kerst, maar lekker eigenwijs géén kerstkleuren, daar hou ik wel van!
;-)

Liefs, San

Rianne Timmers zei

Je hebt er weer een super kaartje van gemaakt en leuke aparte kleuren.
liefs Rianne

ANJA 3d zei

Je kaart is weer schitterend. Goed idee elke week 1 kerst kaart.En deze heb je alvast en het is een schatje met een leuke stempel.
Gr. Anja

corryskaart zei

hoi joke
groot gelijk dat je begint met de kerstkaarten van dit jaar en deze eerste is een echte bjoetie!
groetjes van corry

Marga50 zei

Wat een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt Joke. Groetjes Marga.

Karin zei

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met de kerstkaartjes Joke! Het is een plaatje geworden.
Gr. Karin

Wil zei

Wat leuk dat je al met je kerstkaarten bent begonnen Joke. Mooie kaart is dit ook weer. Leuk zo die verschillende blauwtinten.

groetjes, Wil

Priskilla zei

Mooi kaartje in prachtige kleuren blauw!

Groetjes, Priskilla

Priskilla zei

Mooi kaartje in prachtige kleuren blauw!

Groetjes, Priskilla

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Kon gisteren geen berichtje achter laten, hoop dat het nu wel lukt..
Hele mooie kerstkaart, lief afdrukje..mooie kleurtjes..

Liefs van Ans

Angelique zei

Hoi Joke, deze kaart heb ik even gemist denk ik. Hij is echt prachtig. Heel leuk gedaan zo met Tilda.
Liefs Angelique

Lenie zei

Wat een mooie kerstkaart zeg.
groeten Lenie

Diana zei

Wat een mooi kaartje Joke. Leuk dat je meedoet bij CCWS, veel succes.
Groetjes Diana

nicolet zei

Wat heb je een super leuke kaart gemaakt Joke!
Leuk dat je deze week meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Zw@@n zei

Erg leuk kaartje, Joke. Prachtige kleuren heb je gebruikt en je Tilda is mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCWS. Liefs, Wilma

Nicole zei

Een heerlijke "koude" kaart zo in het blauw. En wat een prachtig stempeltje zeg! Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij CCWS. Hopelijk tot een volgende keer :o)

Betina zei

een heel mooi kaartje heb je gemaakt, leuk dat je met de challenge van CCWS meedoet, heel veel succes!!

groetjes Betina