Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 26 januari 2013

De tweede kerstkaart

Vandaag zet ik de tweede kerstkaart  van het jaar op mijn blog ben er al vanaf woensdag toen de sketch bij Christmas Challenge  bekend werd ben begonnen.
Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met de Challenge 
Alleen wou het even niet zo lukken met de copics had ze net weer gevuld en ja ben je bijna klaar met inkleuren en plop een druppel erop.Nou dan leg ik even het kaartje weg en de tweede keer ja hoor weer nou ik ben nu eerst de copics gaan legen met toilet papier en drie maal is scheepsrecht en nu lukte het.
De sketch vond ik erg leuk om te doen en dit is het resultaat  heb er nog wat plakparels en ijskristallen bij gedaan .
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn portefeuille ik heb ze met veel plezier gelezen en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje, mooie kleuren en een cute stempeltje.
groetjes Joke.

janieworkum zei

Wat een mooi en aparte kerstkaart, ik vind de kleuren erg mooi
groetjes Janie

Chris_P zei

This is such a Beautiful card!! Great work! Thanks for joining us at CCWS this week!

/Christina, DT

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt..super ingekleurd..mooie kleuren..en..vandaag heb ik je lieve kaartje..zo geweldig mooi met Henry Mouse en zijn gipsen pootje..dankjewel ik ben er blij mee..

Liefs van Ans

Bea zei

Wat een prachtig kaartje Joke, hel erg mooi ingekleurd...

groetjes Bea.

Cindy zei

Hij is heel mooi Joke
Ziet er weer toppie uit
Een fijne dag
Liefs Cindy

Saskia Kreasas zei

Ziet er weer prachtig uit, mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Chantal zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt voor je deelname aan CCWS! Lieve groetjes, Chantal

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Leuke stempel, prachtig ingekleurd. Ook al ging het niet hellemaal goed met je copics. Maar het is toch goed gekomen. Prachtig designpapier heb je gebruikt. De kleuren combinati pas heel mooi bij elkaar.
Gr. Anja

Jolara zei

wat een plaatje ! Liefs joyce

Wil zei

Wat een leukerd Joke!

groetjes, Wil

corryskaart zei

hoi joke
wat een gave kerstkaart een leuke stempel en gaaf met dat glimmende papier op de achtergrond
groetjes van corry

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke, leuk papier heb je gebruikt.
Fijn weekend, gr. Karin

Anita Meijer zei

Oh wat balen Joke dat tot tweemaal toe er een druppel opviel, maar gelukkig de volhouder wint en het eindresultaat is helemaal super geworden. Top meis.
Liefs van Anita

Tinie zei

Je resultaat is weer super hoor Joke, ik ben ook weg van de sketch!!!

Groetjes Tinie

Mieke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg, helemaal top en ook zo'n lief afdrukje!!!!

Lieve groetjes Mieke

Corrie zei

Leuke kaart Joke
Groetjes Corrie

Rianne Timmers zei

het is inderdaad een leuke sketch met een leuk stempeltje en wat balen dat je het drie keer over nieuw moest doen .
liefs Rianne

jolanda zei

prachtig kaartje in leuke kleuren

Nelleke zei

Wat is dat balen als het kleuren niet wil lukken. Gelukkig kwam het toch nog goed en heb je een mooie kerstkaart klaar.
Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Goh, da's ook wat al die vervelende druppels. Ik heb laatst ook een keer steeds allemaal stipjes op mijn werkje gekregen, tot ik er achter kwam dat ik steeds de dop er af trok boven mijn afdrukje en doordat ze nog zo nieuw waren kwamen er kleine inktdruppeltjes uit. Nu weet ik dat en maak ik ze voorzichtig naast mijn afdrukje open. Maar hier kon je niks aan veranderen natuurlijk! Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt en het resultaat mag er zijn hoor Joke! Echt een super mooi kaartje. Ik vind je stempel zo lief, nooit eerder gezien!
Liefs Angelique