Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 8 februari 2013

Een candy voor mijn verjaardag.

Candy
                                                gekleurde geschenken met een groot rood hart op witte achtergrond stock photography
Hallo Allemaal
Vandaag is mijn verjaardag en deze wil ik graag met jullie vieren en trakteer ik op een Candy.
Ga iedere week iets kopen en op 7 februari sluit mijn Candy en op 8 februari maak ik de 
Het is dus een verrassing maar ga leuke hebbedingetjes kopen.
Als je mee wil doen moet je volger zijn 
De candy in de sidebar plaatsen
een reactie onder dit bericht plaatsen.

Als je een kaart wil sturen mag en doe ik een extra lootje in de pot.
Vind het heel erg leuk om te laat post te krijgen en hopelijk willen jullie meedoen.
Als je mailt stuur ik mijn adres.
Groetjes Joke

Dit bericht blijft bovenaan staan tot  8 februari

34 opmerkingen:

jolanda zei

Doe heel graag mee en natuurlijk krijg je een kaartje van mij

Nelleke zei

Gefeliciteerd Joke en ik doe mee!
Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Gefeliciteerd Joke, ik doe heel graag mee! Fijne dag vandaag!
Liefs Angelique

Tineke Bolleboom zei

Hartelijk gefeliciteerd, natuurlijk doe ik mee!
Fijne verjaardag, Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag, helaas een kaartje maken lukt nu even niet...maar ik doe graag mee met je candy...

Liefs van Ans

ANJA 3d zei

Ik laat me graag verassen en doe mee met je Candy. Het staat al om mijn blog.Ik stuur je nog even een mailtje voor je adres
Gr. Anja

janieworkum zei

Hoi Joke
Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee met je Candy maar ik wil je ook heel graag een kaartje sturen.
Nog een fijne dag
Lieve groetjes Janie

Bea zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke, hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Doe heel graag mee met je verjaardagscandy en zal het op mijn blog plaatsen....

groetjes Bea.

SandraW zei

Je maakt het wel spannend, Joke, hahaha!
Ik doe graag mee met je candy, ben dol op verrassingen!
:-D

Zou je mij je adres willen mailen, ben 'm (tijdelijk?) even kwijt, dan ga ik mijn stinkende best doen je een kaart te sturen.
;-)

Liefs, San

Grietje Jansen zei

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wil wel graag meedoen en wil je ook wel een kaartje sturen.
Leuk de prijs op 8 februari, dat is namelijk mijn ouders hun trouwdag.

Grietje.

Wil zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke! Ik doe graag mee met je candy hoor.

groetjes, Wil

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Joke met je verjaardag, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en nog hebt. Ik doe graag mee met je candy, helemaal leuk, en Aniet houdt van verrassingen, dus super. En natuurlijk ga ik je een kaartje sturen, ik zend je zo een mailtje voor je adres.
Liefs van Anita

Corrie zei

Van harte Gefeliciteerd Joke, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad

ik doe graag mee met je candy, ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen

Groetjes Corrie

Marijke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuk idee is dit. Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen. Ik doe lekker mee, ben al volger en ga je foto in mijn sitebar zetten. Veel succes. Groetjes Marijke.

Rianne Timmers zei

gefeliciteerd hoor ,ik wil ook graag meedoen en een kaartje sturen .
liefs rianne

Priskilla zei

Hoi Joke,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat je meedoet aan mijn candy, ik wil ook heel graag een gokje wagen voor jouw candy :). Ik ga hem snel plaatsen op mn blog.

Groetjes, Priskilla

Danoesja zei

Hoi Joke

Verrassingcandy's zijn altijd leuk en ik doe graag mee.
Ik zal je zo mailen voor je adres zodat ik je een kaartje kan sturen.

Lieve groetjes
Danoesja

Mirjam en Liek Nugteren zei

Een hele dikke zoen van mij...door alle drukte en omstandigheden hier thuis is er niets van gekomen om je te feliciteren.
Maar het is welgemeend en ik verzin nog wel wat......
Die candy plaatsen...tja dat is een probleem...snap nog steeds niet hoe...maar dat ga ik hoop ik leren nu ik weer meer tijd krijg.

Liefs Liek

Lenie zei

Via via op je blog gekomen en wil graag meedoen en ook een kaartje sturen.
wil je even je adres door mailen dan komt hij eraan.
Je maakt prachtige kaarten en ge je zeker volgen.
groeten Lenie

Ans S. zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik wil graag meedoen en ik ga je ook een kaartje sturen.

Groetjes Ans

Anreda zei

Gefeliciteerd Joke met je verjaardag, dat 2013 ook een fantastisch jaar mag worden voor je ! Ik doe graag mee met je candy, ik ben dol op verrassingen.
Liefs, Anreda

Creahannie zei

VAN HARTE PROFICIAT Met je verjaardag en wat verwen je ons met een leuke candy,waar ik natuurlijk graag aan mee doe. Wens je een super fijne dag!!

Gr Hannie

Ghea zei

Ik doe heel graag mee aann je verrassingscandy aan een kaartje maken kom ik niet toe, ik heb vele opdrachtjes kom tijd tekort helaas.
Liefs Ghea

Crejabeja zei

Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog, vind het heerlijk om rond te neuzen op andere blogs , inspiratie opdoen.
En ik doe graag mee met je leuke candy!!!
Wens iedereen succes!!!

Alexan zei

Wat een leuke candy. Ik lot ook graag mee en misschien wil je mij een mailtje sturen met jouw adres, dan komt er ook een kaartje jouw kant op.
Groet van Alexan

Sonia zei

Hi dearest Joke,I'm your new follower,I found your blog while leaving comments on my blogfriend^_^
Thanks for the chance to win a surprise^_^
If you visit my blog I'm very happy^_^
Hugs,
Sonia

jackelien zei

hai
doe ook graag mee heb je net gemaild voor het adres.
groetjes jackelien

sneksniltje zei

Proficiat met je verjaardag ! Ik vrees dat ik uit de boot val om te kunnen mee doen, aangezien ik geen blog heb en dus geen linkje kan plaatsen. Ik zou wel graag meedoen en ben wel volger én ben dol op verrassingen ;)
'n vrolijke groet,
sneksniltje

Ellen zei

Nstuurlijk doe ik mee met jouw eerste candy! Hartstikke leuk & lief van je!!
Nu proberen hoe ik de candy in mn sidebar plaats :)

Groetjes Ellen

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Je Candy staat in de sidebar, heb je een mail gestuurd en bij deze een reactie....
Ik doe dus mee!
Groetjes Sjoukje

Patricia Wanten zei

Voor wensen kom ik iets te laat zo te zien, maar toch wens ik je een gelukkige verjaardag. Ik ben nog net op tijd om je een kaartje te sturen dus mag je een mailtje verwachten van mij. Volger worden is geen straf als je zo bekijkt wat voor leuke dingen je allemaal maakt. Als ik het hier goed begrijp was je jarig op 7 januari, wel dat treft ik op 6 januari en ik ben van het bouwjaar 60.
Geniet nog van je zondag.
Groetjes

Patricia

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Leuk je Candy, had inderdaad nog niet gereageerd ga nog aan de slag met een kaartje en zal de Candy op mijn blog zetten.
Groetjes Saskia

KarinsArtScrap zei

hallo joke ik heb je gevonden.
ik vind het heel erg leuk dat je volger bent geworden en nu dus ook bij jouw.
wat leuk een candy zal hem vlug op mijn blog plaatsen.

groetjes karin

Nelly zei

Hoi Joke,

Ik ben ook jarig op 8 februari.
Ik wil je graag een kaartje sturen.

Ik zal je een mailtje sturen.

Groetjes Nelly