Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 6 januari 2013

Een felicitatie kaart.

Van de week met het papier van Marianne design Vintage Pastels aan het stoeien geweest.
Had het al vorig jaar gekocht maar er kwam maar niets uit mijn handen.
Omdat ik het bij de de Hobbystunter had gekocht en ik daar iedere zondag iets plaats ben ik er mee aan de slag gegaan..ook Tilda al een ouder stempeltje heb ik toen gekocht want vond het altijd al een erg leuk stempeltje.
 De kaart is met drie verschillende kleuren papier opgezet alleen zie je het zo niet echt goed,hopelijk als je er op klikt wordt de foto groter en zie je het wel.Ook de Nellie Snellen ponsen weer gebruikt en wat plakparels als kern van de bloem er op gedaan.
Tilda met Copics ingekleurd en met gele inkt gemaskerd.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart.
Vandaag kan ik weinig bloggen want we vieren vandaag mijn verjaardag morgen kom ik met een Candy want dat leek mij wel erg leuk dan ben ik echt jarig .
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is beeldschoon.
Groetjes Marianne

martina's kaartjes zei

mooi en lief kaartje ! soms heeft het papier en de stempel gewoon wat tijd nodig en zie, het komt allemaal wel goed hoor !
grtjs, martina
x

Jolara zei

heel mooi groetjes Joyce

Nelleke zei

Mooi gedaan, met die zachte lieve kleurtjes .
Een gezellige dag en alvast gefeliciteerd.
Groetjes, Nelleke

Bea zei

Lief kaartje Joke en Tilda is mooi ingekleurd, leuke zachte kleurtjes...

groetjes Bea.

janieworkum zei

Mooie Kaart Joke, eigenlijk schitterend. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
groetjes Janie

Angelique zei

Heel mooi Joke, past allemaal weer perfect bij elkaar!
Liefs Angelique

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Joke
Groetjes Corrie

Tineke Bolleboom zei

Mooi gemaakt, Joke,
fijne zondag
Tineke

corryskaart zei

hoi joke
wat een vrolijke en mooie kaart en zeker gaaf met die prachtige oranje bloemen
groetjes van corry

Corrie zei

Ook deze kaart is weer een plaatje Joke, het stempeltje is inderdaad een liefie, de bloemen vind ik er ook prachtig bij.
Lieve groetjes Corrie

Grietje Jansen zei

Hallo,

Mooie kaart.
Mooie zachte kleurtjes.

Grietje

Anita Meijer zei

Hoi Joke, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en voor vandaag een hele fijne dag, laat je maar lekker verwennen. Je kaartje is een toppertje, hij is prachtig vind ik.
Liefs van Anita

Tinie zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid!!! Wat laat je weer een schattig kaartje zien!!!

Groetjes Tinie

ANJA 3d zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En een hele fijne dag.
Je kaart is schitterend. Prachtig papier en de stempel heb je prachtig ingekleurd.
Fijne zondag. Gr. Anja

Cindy zei

Je kaart is prachtig. Veel plezier vandaag en voor morgen, van harte gefeliciteerd! Groetjes, Cindy

Wil zei

Wat een leuke kaart Joke. Mooi die oranje tinten. De stempel is erg leuk.. net alsof ze ons iets wilt zeggen.. Dat zal vast zijn dat je morgen jarig bent :) Ik hoop dat je vandaag een heel leuke dag hebt gehad. En alvast gefeliciteerd natuurlijk!

groetjes, Wil

jolanda zei

mooi kaartje en alvast gefeliciteerd.

sjouks kaarten zei

Wat een leukerd!
Groetjes Sjoukje

Angelique zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt! Mijn lievelingskleur! En wat een schattige stempel, ze staan zo lief samen! Leuke details heb je gebruikt.
Liefs Angelique

Miranda zei

Ik heb nog helemaal niet op je kaartje gemaild, shame on me! Ik vind hem heel mooi en hij staat nog steeds op mijn kast te pronken. Leuk dat je oranje koos, ik gebruik deze kleur zelf nauwelijks maar het resultaat met de verschillende tinten is heel mooi en warm. Je hebt de stempel ook mooi ingekleurd! Jij ook nog gefeliciteerd trouwens! :) (Beter laat dan nooit ;-) )