Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 20 januari 2013

Een Helikopter

Vandaag laat ik de helikopter zien die ik de afgelopen week gehaakt heb.Moest alleen nog rood katoen kopen en daarna heerlijk 's avonds kunnen haken.
en hier is het resultaat dan.In de kop van de helikopter zit een rammelaar dat ik gemaakt heb van het plastic ei wat in de verrassing ei zit en deze gevuld met wat kraaltjes.
Alles is opgevuld met super zachte vulling die ook nog uitwasbaar is.
Wel zo handig als je het kado wil geven.
Jackelien bedankt voor je kaart heb je kaart bij de andere kaarten op mijn dressoir gezet en geniet van alle kaarten.
ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Jolara zei

super leuk ! liefs joyce

Sonia zei

Stunning creation^_^ Very creative idea^_^
Happy Sunday,
Sonia

Ans Gilbert zei

Oooh Joke,
Wat een stoere helikopter is dit..mooi in die felle kleuren..een prachtig cadeautje...

Liefs van Ans

Tineke Bolleboom zei

Wat mooi gemaakt en wat een goeie tip van dat verrassingsei, leuk!
Fijne dag nog Tineke

Bea zei

Leuk gemaakt Joke dat helikoptertje, grappig dat je er ook nog een rammelaar van hebt gemaakt....

groetjes Bea.

Angelique zei

Wat ziet deze helikopter er super leuk uit Joke! Echt mooie kleuren gebruikt, dat kan nog wel eens het favoriete speeltje worden!
Liefs Angelique

janieworkum zei

Te gek zeg die helikopter, ik heb vorig jaar zo'n helikopter gekocht voor mijn kleinzoon. Wat leuk om deze dan weer hier te zien.
groetjes janie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Heerlijk he dat haken!!
Ik heb deze week een kleine sleutelhanger gemaakt en ben nu bezig met een kikker.
Verder katoen gekocht voor een tas....ik ben verslaafd.

Liefs liek

SandraW zei

Wauw! Wat een creabea ben je ook! Van vele markten thuis...
Zou willen dat ik ook zo goed kon haken... Heb laatst wel een boekje gekocht over blomen haken, wie weet kom ik er nog eens aan toe, hahaha!

Liefs, San

Ghea zei

Heerlijke felle aantrekkelijke kleurtjes heb je gebruikt voor deze SUPER GAVE helikopter.
Liefs Ghea

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Heel mooi gedaan, leuk als rammelaar.
Groetjes Saskia

Corrie zei

Wauwww Joke wat mooi
en wat een goed idee die rammelaar gemaakt van een leeg verrassing ei

Groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi joke
mijn mond valt open van verbazing dat je zoiets moois kan maken met een haaknaald,zo vrolijk!!
groetjes van corry

Wil zei

Dat spreekt elk kind wel aan, zo'n lekker felgekleurde helikopter. Wat leuk Joke!

groetjes, Wil

Priskilla zei

Wat issie gaaf, leuke kleurtjes heb je gebruikt!

Groetjes, Priskilla

Rianne Timmers zei

weer eens wat anders is super goed
gemaakt leuk met die felle kleuren en een slim idee van dat ei.
liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wauw wat super gemaakt Joke, en die kleurtjes zo lief. Echt top weer.
Liefs van Anita

ANJA 3d zei

Wat is ie leuk. Degene die deze helicopter krijgt is er heel blij mee. wat een schatje.
Gr. Anja

Lenie zei

Wat een super gave helikopter heb je gehaakt, erg mooi hoor.
groeten lenie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat lief en stoer tegelijk is die mooie helikopter.
Je eerste kerstkaart is ook prachtig.

Lieve groetjes
Danoesja

sjouks kaarten zei

Wauw, leuk zeg!
Groetjes Sjoukje

Alexan zei

Hoi Joke,
erg mooi deze helicopter, en wat knap, dat je die zelf gemaakt hebt. Super!
Jouw eerste kerstkaart is ook een plaatje, en ik maak ook heel het jaar kerstkaarten tussendoor. Heel handig.
Het beterschapskaartje is een lieverdje en wat een leuke sketch van Corrie.
Groet van Alexan en ik vind het wit buiten nu wel weer genoeg hoor, haha

Creahannie zei

Ha die Joke,

Wat is dit een super gave heli geworden,ik vind het knap gedaan!!!

Gr Hannie