Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 13 januari 2013

Een Jongen

Van de week ben ik naar de hobbystunter geweest en daar heb ik deze stempel uit de collectie vasn Humprey's Corner gekocht.Vind deze olifanten zo ontzettend leuk 
 Heb er een easelkaart van gemaakt en als design papier heb ik er For ever Friends papier voor gebruikt.
Door de grote van de stempel moet je toch wel kijken hoe je het plaatje inkleurt.
Heb dus wel een paar keer geoefend en bij deze was ik wel tevreden. 
De binnenkant van de kaart met de tekst van welcome little one .
Bij deze kaart heb ik de vlinder van Joy 
       bloemen van Marianne design
        Lint
  en plakparels gebruikt.
Wil Janie, Hannie,Grietje,Rianne en Anja bedanken voor de mooie kaart ze staan bij mij op het dressior te pronken heel erg bedankt.
Ook wil ik iedereen bedanken die een reactie op mijn verjaardags kaart achter hebben gelaten ik heb ze met veel plezier gelezen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog een fijne zondag. 
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je kaartje met olifant is schattig..wat een leuke stempel is dit..supersss....

Liefs van Ans

Priskilla zei

Leuke kaart en je olifant is inderdaad heel schattig!

Groetjes, Priskilla

Wil zei

Wat heb je dit weer leuk gemaakt Joke. Die olifant zit daar maar een beetje verlegen te kijken. Erg leuk!

groetjes, Wil

Tineke Bolleboom zei

Erg mooi, daar zit weer heel wat werk in ziet er heel netjes uit en lief zoals hij bedoeld is
Fijne zondag
Tineke

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schatje zeg. Ik vind die stempels ook erg leuk.
Ik heb er zelf eentje met een tuinbroek en een bloem.

Liefs liek

Bea zei

prachitige kaart Joke, leuk olifantje en heel mooi ingekleurd...

groetjes Bea.

corryskaart zei

hoi joke
wat een schattige kaart met dat olifantje ziet er erg lief uit!
groetjes van corry

Tinie zei

Wat een heerlijk baby kaartje, prachtig die kleur blauw (lievelingskleur) en dan dat beeldige afdrukje, super kaart!!!

Groetjes Tinie

ANJA 3d zei

Schitterende kaart, Joke
Met heel veel leuke details en mooie kleuren heb je gebruikt.
Fijne zondag.
Gr. Anja

jolanda zei

prachtig kaartje

Nelleke zei

Hij is zo lief dat olifantje, mooie easelkaart geworden.
Groetjes, Nelleke

janieworkum zei

Ik vind deze kaart erg prachtig , de olifant heb je perfect in gekleurd.
Ik vind het een heel mooi babykaartje geworden. een toppertje dus.
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een schattige stempel Joke, je hebt een prachtige easelkaart gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Rebecca zei

wat een schattig en mooi kaartje!

groetjes Rebecca

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een superkaartje gemaakt Joke, ik vind hem weer prachtig zoals altijd. Top.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een superkaartje gemaakt Joke, ik vind hem weer prachtig zoals altijd. Top.
Liefs van Anita

sjouks kaarten zei

Lief kaartje!
Groetjes Sjoukje

Lenie zei

Wat een schat van een kaartje en lief die olifant stempel.
groeten Lenie