Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 3 januari 2013

Een Mannenkaart

Vandaag toch deze kaart op mijn blog zetten,de foto is niet helemaal gelukt en de kaart is al bij de jarige.
Bij mijn jongste dochter deze kaart gemaakt dus ik weet ook niet meer uit welk blok het papier komt.
Heb geprobeerd er een cas kaartje van te maken want die techniek had ik nog niet gebruikt en het is wel erg leuk om te maken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en als je nog tips voor mee hebt hoor ik ze ook graag.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Hoi Joke, toch lukt het om dan ook echt een mannenkaart te maken, stoere uitstraling, helemaal leuk, fijne dag verder Tineke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gelukt hoor. Je had eventueel in de irkels nog iets kunnen stempelen of er nog een cirkel iets kleiner op kunnen plakken. Het is echter een prachtige kaart, maar omdat je om een tip vroeg...
Tot morgen.
Groetjes Saskia

corryskaart zei

hoi joke
een leuke en mooie kaart deze voor mannen en als je op de cirkels iets van een bloemetje plaatst is ie ook goed te gebruiken voor vrouwen:-))
groetjes van corry

Cindy zei

Het is een echte stoere mannenkaart geworden. Zelf heb ik niet zoveel met CAS maar die van jou is supergelukt! Groetjes, Cindy

janieworkum zei

Joke je heb weer een beeldschone mannenkaart gemaakt.
groetjes Janie

Corrie zei

Ik moest eerst goed kijken Joke, ik dacht eerst dat het theelichtjes waren, en dat terwijl ik een bril op heb, mijn fantasie ging op de loop dat kan toch?
Je kaart is wel weer een prachtig geheel, super papier alles klopt.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Zelf heb ik nog nooit een CAS-kaart gemaakt, dus kan je helaas geen tips geven, maar hij ziet er wel heel mooi uit hoor Joke ook al is de foto niet zo duidelijk. Het is een mooie mannenkaart.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Ik vind je kaartje leuk en..een CAS kaart nee, ik heb geen tips hihi...dit is iets wat mij absoluut niet ligt..misschien ook eens proberen ???

Liefs van Ans

Marianne zei

Heel leuk gedaan Joke.
Liefs, Marianne

ANJA 3d zei

Je kaart is prachtig,Joke. Een echte mannenkaart. Ook ik weet niet wat en Cas kaart is.
Gr. Anja

marja zei

Wat een geweldig kaartje weer Joke!!

Lieve groetjes Marja.

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Prachtige kaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Creahannie zei

Wat is CAS??? Ik kan niet zo goed zien wat het is :-( :-(

Gr Hannie

Astrid zei

Een schitterende mannenkaart Joke, ik blijf ze moeilijk vinden hoor :)

liefs Astrid