Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 24 januari 2013

Een Portefeuille

Vandaag wil ik jullie nog de portefeuille laten zien die ik maandag ook aan mijn schoonzus heb gegeven met de hele familie,omdat ze nu nog niet weet wat ze wilde hebben heeft ze geld gekregen.
 Bij EKEF staat de hele beschrijving van deze portefuille en het is zo leuk om te maken.
De rozen zijn wel de lievelings bloemen voor haar en van Angelique heb ik dit prachtige papier gekregen.
De rozen heb ik gestempels met versa mark en met embossingpoeder bewerkt.

De binnenkant met de kaartjes waar ik alle namen op heb geschreven en je kan echt zien dat ik linkshandig ben want voor mij zijn deze kaartjes heel makkelijk te pakken.
Ik wil iedereen bedanken op mijn kaart van hoera zwanger,heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

22 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Joke
Dat is nog eens een leuke kado weggeef envelop.
Een fijne avond
Groetjes Cindy

Tineke Bolleboom zei

Mooi gemaakt hoor!!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Mirjam en Liek Nugteren zei

Hij is echt prachtig geworden!

Liefs liek

SandraW zei

Wauw, wat mooi! En heel origineel!

Liefs, San

Rianne Timmers zei

wat een leuke envelop om weg te geven ga toch eens kijken bij ekef.
liefs Rianne

Corrie zei

Wowwww wat een leuke portefeuille Joke

Groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat heb je een prachtige portefeuille gemaakt..mooi papier..de rozen zijn ook prachtig..

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wauw wat leuk om zo geld te geven voor iemand zijn verjaardag, zo heerlijk origineel. Ik vind het helemaal super Joke.
liefs van Anita

Priskilla zei

Wat heb je dat leuk gedaan! Super als je iemand geld wil geven voor zijn verjaardag.

Groetjes, Priskilla

Ans S. zei

Prachtige creatie, leuk idee om zo geld te geven.

Groetjes Ans

Sonia zei

Fabulous and very creative my dear:) Gorgeous paper used:)
Hugs,
Sonia

ANJA 3d zei

Schitterend zo'n kaartportefuille. Mooi designpapier heb je gebruikt. En een heel leuk idee om geld in te voor verjaardag of zo.
Gr. Anja

Nelleke zei

Memorie kadoenvelop, dat geeft ook zoveel beter dan gewoon in een envelop
Groetjes, Nelleke

Danoesja zei

Hoi Joke

Dit ziet er heel mooi uit en zo is het nog leuker om te geven.
Je vorige kaartjes zijn weer prachtig Joke.

Lieve groetjes
Danoesja

janieworkum zei

Wat heb je dat mooi gemaakt. je moet maar op het idee komen. Ik vind het schitterend.
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie portemonnaie, ziet er weer prachtig uit.
Groetjes Saskia

corryskaart zei

hoi joke
wat een leuke knip en zeker gaaf om zo geld te schenken beter dan zo in het handje geduwd
groetjes van corry

Angelique zei

Heel leuk zo'n portomonnee! Mooi papier en leuke rozen heb je erop geplakt!
Liefs Angelique

Karin zei

Dat ziet er leuk uit Joke!
Fijn weekend, gr. Karin

Tinie zei

Wat is dat gaaf om iemand kado te doen, ik vind het bijna nog leuker dan een kaart!!!

Groetjes Tinie

Rebecca zei

knap gedaan en idd een leuk idee om cadeau te geven.

groetjes Rebecca

sjouks kaarten zei

Heel leuk om op deze manier geld te geven!
Groetjes Sjoukje