Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 8 januari 2013

Een trouwkaart

Vandaag laat ik een trouwkaart zien die ik van de week gemaakt heb voor echtpaar die straks 35 jaar getrouwd zijn.
 De stempel heb ik al eerder gebruikt maar vind hem zo leuk en van dit keer een ander model kaart gemaakt.
Het papier komt van de Action vandaan en heb de kaart opgesierd met verschillende mallen.
Ook wil ik Rianne,Crejabeja en Priskilla welkom heten op mijn blog.
Vandaag ook al de eerste verjaardagskaart van Jolanda binnen gekregen.Dank je wel vind de kaart prachtig en staat op het dressoir te pronken.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Joke.
Je hebt er veel werk aan gehad. maar het is een toppertje.
groetjes Janie

Bea zei

Wat een prachtige kaart Joke, leuk model,de ontvangers zullen het vast wel op prijs stellen...

Groetjes Bea.

Tinie zei

Wat is die afbeelding gaaf om te gebruiken voor een bruidspaar, super idee en een geweldig geheel!!!

Groetjes Tinie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gedaan hoor, had m al in t echt gezien, maar blijft leuk.
Groetjes Saskia

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke. Groetjes Marga.

Priskilla zei

Ik vind het een prachtige vrolijke kaart, leuk model!

Groetjes, Priskilla

ANJA 3d zei

Ik vind je kaart is schitterend. Mooie kleuren en een hele leuke stempel super geslaagd. Je kaart komt eraan hoor. :-))
Gr. Anja

Corrie zei

Wat een leuke kaart Joke, hij blijft leuk die stempel

Groetjes Corrie

Rianne Timmers zei

Ik vind het een heel bijzonder kaartje leuk met dat hartje enjegoed kijkt zijn het net doosjes.
liefs Rianne

martina's kaartjes zei

heel mooi gemaakt ! het modelletje is superzzz
grtjs, martina
x

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een schitterend kaartje met dit lieve stempeltje en een heel leuk model kaart ook.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Oh wauw Joke wat is die weer super geworden, schitterende kleuren en dat model blijft helemaal geweldig. Een toppertje weer zoals altijd.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Wat een ontzettend mooie kaart zeg, zo speels ook. Hihi wij zijn ook zo ' N echtpaar dit jaar, hou me aanbevolen:):) haha
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

prachtig kaartje

Tineke Bolleboom zei

Mooi Joke, ik hoop dat zulke werkjes lang bewaard blijven!!!
Tineke