Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 21 januari 2013

Een verjaardagskaart.

Hallo Allemaal
Deze kaart heb ik al een poos klaar want deze heb ik bij mijn jongste dochter Ellen gemaakt.
Heerlijk een dag bij haar geknutseld met haar nieuwe sizzex mal waar ik een kaart gemaakt heb zonder te kleuren met de Copics.


De kaart met stempels en met embossing poeder bewerkt en met de memory box en de magnolia mal verder versierd.
Deze kaart heb ik pas laat op mijn blog neer gezet zodat ik de kaart eerst aan de jarige kan geven.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op de gehaakte helikopter heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

19 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat leuk..lijkt ingewikkeld..maar dat heb je met een mal gedaan..leuk met de stempels en..lekker veel te zien...

Liefs van Ans

Nelleke zei

Wat een bijzondere kaart is dit geworden zeg. Evn goed bekeken hoe die gemaakt is, knap. Groetjes, Nelleke

Ghea zei

Joke wat is deze kaart schitterend!!!!
Liefs Ghea

Tineke Bolleboom zei

Wow, kunstwerkjes maak je ervan, je zal het cadeau krijgen!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Karin zei

Wat een mooi kunstwerkje Joke!
Gr. Karin

Priskilla zei

Wat een leuk model zeg, heel mooi gemaakt!

Groetjes, Priskilla

Angelique zei

Wow, wat een leuke kaart Joke! Heel wat anders, leuk hoor.
Liefs Angelique

Wil zei

Sjonge daar heb je vast heel wat tijd inzitten Joke. Ik kom er niet uit (door ernaar te kijken) hoe het allemaal in elkaar steekt hoor haha
Wel heel erg leuk.

groetjes, Wil

Anita Meijer zei

Wat ziet dat er weer super uit Joke, ik vind het zo een mooi model. Zelf heb ik die mallen ook, alleen gebruik ik hem gewoon per stuk. Moet dit toch ook maar eens uitproberen, het is echt een toppertje. Wat fijn dat je een leuke knutseldag met Ellen had.
Liefs van Anita

Bea zei

Wat ziet dat er leuk uit Joke, heel mooi gemaakt....

groetjes Bea.

ANJA 3d zei

Wat een leuk creatie. Ik vind je kaart schitterend. Fijn dat je samen een gezellige knutseldag heb gehad. Van elkaar doe je toch altijd weer ideeën op.
gr. Anja

Rianne Timmers zei

wat een leuke kaart en dat met een mal, nog nooit gezien echt schitterend.
liefs Rianne

Sonia zei

Wowwwww amazing creation my dear Joke:)
Wowwwwwwwww:)
Sonia

janieworkum zei

Wat ziet dat er leuk en mooi uit. je hebt hier waarschijnlijk veel werk aan gehad. Maar ik vind het heel apart en prachtig mooi.
groetjes Janie

Jolara zei

super leuk ! Liefs joyce

jolanda zei

mooi kaartje, leuk model

Tinie zei

Wauw wat een super mooie kaart, dat model is echt gaaf!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi joke
wat een gave kaart heb je gemaakt voor je dochter en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

wauw, wat knap heb je dit gemaakt !helemaal geslaagd, tja zo'n mal is handig, want dit knip je niet zomaar in 123 uit !
grtjs, martina
x