Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 22 januari 2013

Een Winterkaart

Hallo Allemaal
Zag dat er een paar Challenge een winterkaart werd gevraagd en met dit weer buiten is dat best leuk.
Dus aan de slag gegaan en daar kwam deze kaart naar voren.
Het papier komt van Bo Bunny,vind dit zo mooi papier dat het blok wel hard gaat.
Tilda met de ski's ingekleurd met Copics en met de Liqued Applique sneeuw gemaakt.
Verder de kaart nog wat versierd met bloemen en plakparels.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende Challenge
bij allebei vroegen ze een winterkaart.
Wil iedereen ook bedanken voor de leuke reactie's op mijn verjaardagskaart,heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

28 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Joke,
Dit is een hele leuke winterse kaart en veel succes met de challenges
Een fijne avond
Cindy

Tineke Bolleboom zei

Mooi geworden, ze mag lekker gaan skie├źn
Fijne avond
Tineke
bollies53.blogspot.com

Angelique zei

Haha Joke dat is grappig, ik zet net een reactie bij Anita. Ze heeft een kaartje gemaakt met dezelfde stempel in dezelfde kleur en voor dezelfde challanges. Maar goed, als ze om een winterse kaart vragen past deze stempel er natuurlijk perfect bij. Hij is erg leuk geworden hoor.
Liefs Angelique

Tinie zei

Jij hebt de vaart er maar in:) Prachtig die kleuren combi, super mooie kaart!!!!

Groetjes Tinie

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, het is inderdaad heel mooi papier. Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.
Gr. Karin

marja zei

Wat een geweldig mooi kaartje Joke!!
Prachtig van kleur!!

Lieve groetjes Marja.

Jolara zei

wow prachtig ! Liefs joyce

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Heel leuk gedaan.
Groetjes Saskia

janieworkum zei

Wat een beeldige winter kaart.
groetjes Janie

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Het heeft zeker een winterse uitstraling. Leuke stempel en mooie kleuren heb je gebruikt.
Gr. Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Weer een supermooi kaartje, leuke afbeelding...papier super ..toppie...

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart weer Joke, ik vind hem prachtig geworden. Helemaal super.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Hah, ik dacht wat komt mij deze kaart bekend voor... Lees ik de reactie van Angelique. Nou snap ik het. Je kaart is super geworden, mooie kleurtjes. groetjes, Nelleke

Rianne Timmers zei

heel moooie kaart leuk zo met dat blauw en bruin.
liefs Rianne

Cindy zei

Hoi Joke,
Ik vind je kaart echt schitterend! Mooie kleuren. Groetjes, Cindy

Ans S. zei

Prachtige winterkaart, echt schitterend gemaakt.

Groetjes Ans

Sonia zei

Fabulous blue card:) Adorable Tilda:)
Hugs,
Sonia

Bea zei

Prachtige winterkaart Joke, heel mooi gemaakt...

groetjes Bea

Lenie zei

Wat een prachtige winterse kaart, zeker mooi papier zeg.
groeten Lenie

martina's kaartjes zei

ach, wat een lieverd ! heel erg mooi gemaakt ! mooie, lekkere winterse kleurtjes. inderdaad, met dit weer, lukken de kaartjes voor winter weer net iets makkelijker
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Marianne zei

Heel mooi gedaan Joke.
Helemaal mijn kleur
Groetjes Marianne

jolanda zei

prachtig kaartje, mooi papier heb je hiervoor gebruikt

Creahannie zei

Hoi Joke,

Ik vind je kaart heel erg mooi,zowel de kleuren als de gebruikte materialen,helemaal Top!!

Gr Hannie

Grietje Jansen zei

Mooie kaart, en echt winters met die jongedame met skie's.

Grietje

miriam zei

ik vindt het een hele mooie winterse kaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Maris zei

leuke kaart, bedankt voor het meedoen bij DMCC

Jokecreatief zei

Wat een mooie kaart Joke, leuke kleurtjes en wat een leuk stempeltje he? Succes.
groetjes Joke.

Rachel zei

Wat een mooi kaartje Joke! Leuk dat je meedoet met DMCC......groetjes Rachel