Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 9 januari 2013

Een witte kaart

Vandaag laat ik een witte kaart zien.De eerste keer dat ik zo'n kaart maak en met veel plezier.
Bij It's a Magnolia Challenge is dit de uitdaging voor deze keer alleen huid en haar mag ingekleurd worden.
Daarvoor heb ik deze kaart gemaakt.
 Heb voor deze kaart mijn nieuwe Noor Mal gebruikt en de vlinder van Joy Craft.De bloemen ,blad en label van Magnolia.De onderkaart is van de sizzix mal.
De stempel en de opdruk van het is jouw verjaardag met bruin gestempeld.
Ik wil Lenie en Anreda welkom heten op mijn blog en ben wel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn trouwkaart.
Groetjes Joke

22 opmerkingen:

Bea zei

Een prachtig wit kaartje Joke, echt heel mooi...

groetjes Bea.

Karin zei

Erg mooi Joke!
Groetjes Karin

Corrie zei

Wauwww die is mooi Joke
ik ben gisteravond ook met deze leuke uitdaging bezig geweest.

Groetjes Corrie

Tineke Bolleboom zei

Helemaal prachtig, je zal zo'n kaart krijgen voor je verjaardag!
Tineke

janieworkum zei

Beeldschoon Joke.
groetjes Janie

Ghea zei

Wat een prachtige witte kaart Joke, en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Liefs ghea

Tinie zei

Wat een gave mal is dat!! Super die kaart in 1 kleur, helemaal top!!!

Groetjes Tinie

*~Patries~* zei

lief kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Veel liefs,
Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ik zie de ene na de andere prachtige kaart voorbij voor de Challernge..supermooi is je kaartje..een schatje...

Liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Prachtig gedaan zeg, ziet er heel mooi uit. Een kaart heeft dus weinig kleur nodig, zo lang je maar mooie stansen etc hebt.
Groetjes Saskia

ANJA 3d zei

Schitterende kaart en wat heb je het plaatje prachtig ingekleurd. Het past allemaal heel mooi bij elkaar.
Gr. Anja

Priskilla zei

Wat een schitterende witte kaart! Leuk model ook.

Groetjes, Priskilla

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat is die je super gelukt, ik vind hem helemaal prachtig geworden, ik wil ook nog aan deze uitdaging mee gaan doen, maar dat zal zeker weten heel erg inhouden worden. Hij is echt super geworden.
Liefs van Anita

sjouks kaarten zei

Wat een prachtige witte kaart!
Groetjes Sjoukje

Angelique zei

Super mooi zo met dat wit en alleen huidskleur en haar gekleurd. Ik vind het eigenlijk nog mooier dan al die kleuren bij elkaar bedenk ik me nu. Ik ga het ook maar eens proberen. Leuk hoor om zo wat inspiratie van elkaar te krijgen toch?
Liefs Angelique

Nelleke zei

Mooi dat wit met iets kleur, mooie mal ook, moet ik toch maar eens an beginnen.
Groetjes, Nelleke

Lenie zei

Wat een schattige kaart, erg mooi en bedankt voor je welkom en ook volger bent geworden.
groeten LEnie

jaimie zei

Hallo Joke,

Wauw, dat heb je geweldig opgelost zo zonder kleur te mogen gebruiken, toffe creatie !

Groetjes, Jaimie

jolanda zei

prachtig kaartje

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke, bedankt voor je deelname bij IAMC. Groetjes Marga.

Rianne Timmers zei

wat een mooi kaartje Joke leuk zo dat wit.
liefs Rianne

Diana zei

Hij is prachtig Joke. Leuk dat je meedoet met de challenge bij IAMC, veel succes.
Groetjes Diana