Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar

Vandaag laat ik het kaartje zien die ik heb opgestuurd naar Sandra die op Nieuwjaarsdag ook nog jarig is.Haar candy loopt tot 15 januari dus je kan nog mee doen.
Sandra nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.
Hiernaast wil ik iedereen nogmaals een heel gelukkig Nieuwjaar wensen in gezondheid en een creatief jaar.
 Heb bij deze kaart heb ik Bo bunny papier gebruikt met zilverpapier en lint ertussen als scheiding.
Het stempelafdrukje van mijn jongste dochter geleend om te proosten op het Nieuwjaar en Sandra's verjaardag
De magnolia bloemen met glitters afgewerkt in een donker blauw papier.
Iedereen nog een hele fijne dag vandaag en bedankt voor de reactie's op mijn jongenskaart.Heb ze met veel plezier gelezen.
Lieve groetjes Joke

14 opmerkingen:

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje voor het nieuwe jart, mooie kleuren ook.
groetjes Joke.

Nelleke zei

Proost! Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Je hebt een mooie frisse kaart van gemaakt.
Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Wat een leuk, gezellig Nieuwjaarskaartje in mooie kleuren en..met een schattig stempeltje..je begint het nieuwe jaar goed..

de allerbeste wensen voor 2013, liefs van Ans

janieworkum zei

Jokej jij ook de beste wensen voor 2013 , je kaartje is weer prachtig mooi die blauwe kleuren.
groetjes Janie

Creahannie zei

Joke voor jou ook de beste wensen voor 2013!!
Je bent het jaar begonnen met een super leuke kaart,mooi en toepasselijk stempel en schiiterend afgewerkt!!
Gr Hannie

Lia zei

Leuk kaartje. Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar,
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Gelukkig nieuwjaar Joke en wat heb je een schitterende kaart gemaakt, ik vind het een toppertje. Prachtig dat lichte blauw met dat donkere blauw. Super.
Liefs van Anita

ANJA 3d zei

Hoi Joke, jij/ jullie ook de beste wensen voor 2013. Wat een schitterende kaart heb jij voor Sandra gemaakt. Daar is ze vast en zeker heel blij mee. Zo mooi
Gr. Anja

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Joke
Groetjes Corrie

marja zei

Aller eerst de beste wensen voor 2013!!
Je kaartje is weer een beauty!

Lieve groetjes Marja.

Angelique zei

De beste wensen Joke, erg mooi kaartje heb je gemaakt!
Liefs Angelique

Corrie zei

Voor jou ook de allerbeste wensen Joke, dat 2013 je mag brengen wat je ervan verwacht, je hebt een prachtige kaart voor Sandra gemaakt.
Je start is goed begonnen.
lieve groetjes Corrie

Tineke Bolleboom zei

Een heel mooi 2013 gewenst, we zijn al weer aan dag 2, tijd vliegt, de kaart is erg mooi!
Tineke

Miranda zei

Voor jou ook nog de beste wensen voor 2013! Het papier van BoBunny is zo leuk, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.