Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 28 januari 2013

Heel veel stippen

Van het weekend deze kaart gemaakt voor EKEF waar je zelf je design papier moest maken.
Ben met het papier van Bo Bunny gaan werken en dat is papier met alleen stippen.
Tilda ingekleurd met Copics en nog wat stippen met de Perlen Pen gemaakt.
Ik wil Patricia verwelkomen op mijn blog en Angelique bedanken voor de kaart ook deze staat op mijn dressoir te pronken.
Ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn doosje.
Groetjes Joke

25 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi, ziet e weer leuk uit.
Groetjes Saskia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Jij hebt er ook iets moois van gemaakt, wat een leuke uitdaging is dit..super dat stippeltjespaier..

Liefs van Ans

Patricia Wanten zei

Leuke kaart. Goed idee om stippenpapier te gebruiken en dat ook nog te laten terug komen in de ovale achtergrond. Maakt er meteen een mooi geheel van. Ik vond deze challenge een leuke uitdaging. Veel succes met deze inzending.
Groetjes

Patricia

janieworkum zei

Erg leuk gedaan met de stippen achtergrond en dan Tilda ook weer op stippen. Het is hierdoor wel één geheel. Beeldig.
groetjes janie

Bea zei

Wat een vrolijk kaartje Joke, wat en fijne heldere kleuren met een lieve Tilda....

groetjes Bea.

jolanda zei

mooi kaartje

Astrid zei

Wat een supermooi kaartje Joke !!

liefs Astrid

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Heel leuk gedaan met het designpapier. Je stempel is schitterend ingekleurd.
gr. Anja

sjouks kaarten zei

Vrolijk kaartje!
Groetjes Sjoukje

Angelique zei

Leuke kaart hoor Joke! Ik vond het zelf erg leuk om met strookjes papier te werken. Zelf zou je dat misschien niet zo snel doen, maar als je het voor een challenge moet doen blijkt het heel leuk te zijn. Jouw papier is erg vrolijk en de afbeelding is natuurlijk ook een schatje met dat lieve kleine hondje!
Liefs Angelique

Nelleke zei

Zo leuk, iedere keer zie ik een kaart voor EKEF langskomen, maar iets met stippen nog niet gezien. Mooi geworden.
Groetjes, Nelleke

Sonia zei

What a gorgeous card my dear^_^ Sweet image and fantastic papers and colors combo^_^
Big hug,
Sonia

Je@net zei

Wat een vrolijk geheel, Joke, heel leuk gedaan.
Fijn dat je mee doet met deze uitdaging van EKEF!

Tinie zei

Wat een gave sketch, super mooie kaart weer, jij gaat ook als een speer!!!

Groetjes Tinie

Rianne Timmers zei

leuk die diagonale strepen en die stippen doen het hem.
liefs Rianne

Rianne Timmers zei

leuk die diagonale strepen en die stippen doen het hem.
liefs Rianne

Nellos zei

Mooie kaart heb je gemaakt,Joke
Heel leuk hoe je de strookjes hebt verwerkt.Heel leuk zo met al die stippen.

Bedankt voor je deelname aan de challenge van EKEF.

Groetjes Nelly

Anneke. zei

Prachtige kaart in vrolijke kleuren.
Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Anita Meijer zei

Wat heb je dat weer super gedaan Joke, een heel vrolijk kaartje heb je ervan gemaakt. Top.
Liefs van Anita

Wil zei

Wat leuk Joke. En ook grappig dat je met de stippen doorgegaan bent in de ovaal, door te embossen.

groetjes, Wil

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje is het geworden!
Gr. Karin

Ans S. zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje.
Heb je mijn kaart nog niet ontvangen, ik heb hem vrijdag op de post gedaan.

Groetjes Ans

Creahannie zei

Hallo Joke,

Je zult nog wel stipjes zien momenteel,hihihihi....maar hij is wel super leuk geworden hoor,knap gedaan!!!

Gr Hannie

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje !
nog een fijne dag, grtjs, martina
x

Lenie zei

Nou dat ziet er mooi uit zeg met al dat stippen papier.
groeten Lenie