Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 23 januari 2013

Hoera Zwanger

Gisteren druk bezig geweest met een kaartje wat ik graag mee wou doen met de Creative zebra alleen toen ik met deze kaart bezig was vond ik de samenstelling van afdrukje van de kaart veel te druk en hen ik voor een andere indeling gekozen 
De pastel kleuren komen ook weer in het afdrukje naar voren en de ogen heb ik een beetje glitterlijm bij gedaan.De bloemen komen van het kruitvat vandaan.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn winterkaart.
Groetjes Joke

25 opmerkingen:

jackelien zei

Ik vind je kaart erg mooi gemaakt.!!
Gr jackelien

Ghea zei

hij is weer prachtig Joke.
Groetjes van Ghea

jolanda zei

heel mooi kaartje.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Schattig kaartje heb je gemaakt..leuk stempeltje..mooi geheel..liefs van Ans

Angelique zei

Heel erg leuk Joke, mooie kleurencombinatie! En de stempel is exht geweldig!
Liefs Angelique

Lenie zei

Wat een Prachtig en lief kaartje.
groeten Lenie

Nelleke zei

Leuke afbeelding dat bollende buikje en van allerlei eten in je hand.
Een mooie kaart geworden.
Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke
Groetjes Corrie

Tineke Bolleboom zei

Leuk hoor, die moeders vinden het geweldig als ze zo'n kaart krijgen!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Bea zei

Vind het een mooi kaartje Joke, leuke zachte kleurtjes...

groetjes Bea.

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Deze stempel vind ook zo leuk. (Ik moet hem ook maar eens gaan kopen). Prachtig ingekleurd met leuke bij passend papier. Gaaf hoor.
Gr. Anja

Wil zei

Wat een mooie kaart weer Joke. Heel mooie kleuren zo bij elkaar.

groetjes, Wil

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke, prachtig ingekleurd.
groetjes Janie

Jolara zei

heel mooi ! Liefs joyce

Tinie zei

Wat een geweldige afbeelding, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Sonia zei

Absolutely gorgeous my dear:) This image is tooooo sweet:)
Hugs,
Sonia

martina's kaartjes zei

heel erg mooi kaartje ! lief
grtjs, martina
x

marja zei

Wat een schattig kaartje Joke!

Lieve groetjes Marja.

Ellen zei

Heel leuk ma!!!

LIefs ELlen

SandraW zei

Prachtig,Joke! Heel erg mooi gekleurd, trouwens!

Liefs, San

Rianne Timmers zei

wat een mooi kaartje en lieve kleurtjes ,van wie is dat afdrukje ik heb een nichtje die in verwachting is en over een paar weken jarig is ,kan ik hem ook maken.
liefs Rianne

Creahannie zei

Wat een lieve kaart en wat een prachtige kleuren.Wat zijn er toch veel leuke stempels,ik kijk soms mijn ogen uit!!!
Deze is wel heel speciaal!!! en jij hebt er een prachtig geheel van gemaakt!!

Gr Hannie

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart met een super leuk afdrukje.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Joke, ik vind hem weer super geworden.
Liefs van Anita

Priskilla zei

Leuke kaart! Vind de stempel ook zo leuk (heb hem zelf ook :D),

Groetjes, Priskilla