Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 30 januari 2013

Kleurenteamkaart

Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand die Martine organiseert  en Nelleke heeft voor deze keer de kleuren mogen uitkiezen en ze koos voor de kleuren Zalmroze en Bordeaux rood nou dacht dat ik die kleuren zo kon pakken maar dat viel toch nog tegen .
Ben met deze kleuren aan de slag gegaan en kwam op deze kaart uit.

 Bij Corrie's scrapkaarten zag ik dit model kaart en deze mal had ik pas voor mijn verjaardag gekregen dus ermee aan de slag gegaan.
Het is een easelkaart geworden en heb met veel plezier aan deze kaart gewerkt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en ga ook nog even bij de andere deelnemers langs .
Deze kun je zien bij Martine
Groetjes Joke

45 opmerkingen:

Chantal zei

Wat gaaf, zo'n easel met die mooie stans als basis, echt een superleuke kaart!
Groetjes,
Chantal

Priskilla zei

Ik vind hem helemaal te gek, heel erg mooi met de Noor mal!

Groetjes, Priskilla

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart, heel mooi gedaan, ziet er heel mooi uit. De kaartjes zijn binnen voor vrijdag en ik heb ook vrij, hopelijk word je niet net zo ziek als Karin En joel.
Groetjes Saskia

corryskaart zei

hoi joke
een prachtige kaart en erg leuk omdat er zoveel te zien is!
groetjes van corry

jolanda zei

prachtig kaartje

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Prachtig,je easelcard,mooi in de challengekleuren en..een schattig stempletje...LIEFF..

Liefs van Ans

Marijke en Chantal zei

Mooie easelkaart!! Apart door de prachtige stans. Een heel mooi en lief geheel.

Groetjes, Marijke

Pia zei

Zo zeg deze kaart is echt helemaal te gek.
Mijn complimenten!
Groetjes,
Pia

Patricia Wanten zei

Deze is wel fantastisch mooi, Joke. De gebruikte mal op zich geeft al een mooi effect maar de kleinere mallen en bloemen maken het geheel pas echt bijzonder.

Groetjes

Patricia

Colien zei

Geslaagde easel voor het KKT, mooi gemaakt!
grtz.Colien

Bea zei

Wat een prachtige easelkaart Joke em met zo'n prachtige stans gemaakt...


groetjes Bea.

Nelleke zei

Prachtige kaart, met hele mooie stansen. Ja ik vond de kleuren ook lastig, Ahum, en ik had ze nog wel zelf uitgezocht.
Groetjes, Nelleke

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wauw ik kijk even niet en je hebt drie kaarten geplaatst!!
Wat zijn ze mooi! Vooral de laatste met vlinder vind ik helemaal geweldig!

Liefs liek

Nadine zei

Een sierlijke creatie, leuk!

Bep zei

Hoi Joke,

Wat een mooie easelkaart heb je gemaakt met en super lief stempeltje heel mooi gedaan zo met die bloemen en de stand super de luxe.

Gr...Bep

Corrie zei

Wauwww Joke wat een pracige kaart
ik ben een groot fan van deze mooie mal

Groetjes Corrie

Nancy zei

Hey Joke,

Fijn dat je jouw verjaardagskado ook meteen kan gebruiken. 't is dan ook een mooi kaartje geworden...

Liefs,
Nancy

janieworkum zei

Wat een geweldige kaart Joke
Zo mooi
groetjes Janie

Rianne Timmers zei

hele leuke easelkaart met een heel mooie mal een prachtig geheel.
liefs Rianne

Karin zei

Wat een prachtige kaartje Joke, die binnenste bloemenrand vind ik ook erg gaaf.
Gr. Karin

Ellen zei

Dat Magnoliaatje zit er mooi bij! De kleuren passen perfect bij de uitstraling van jouw kaart.
Nog een fijne dag, Ellen

Creahannie zei

Hallo Joke,

Wat is het weer een prachtig kaartje geworden,helemaal goed in evenwicht kwa indeling en kleur!!!

Gr Hannie

Annelies zei

Wat een prachtige kaart. Je hebt je mal optimaal gebruikt! Groetjes, Annelies

Rosina zei

Een super mooi easelkaartje Joke, en wat een prachtige stansjes heb je gebruikt....
liefs Rosina

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
De kleurencombinatie was niet makkelijk maar die van jou is prachtig geworden.

Groetjes Nelly

Erna Logtenberg zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt!lieve groetjes, Erna

Tinie zei

Wauw wat heb je die stans mooi gebruikt, super resultaat weer!!!

Groetjes Tinie

GerJanne zei

Ha Joke,
leuk om eens een kijkje bij jou te nemen n.a.v. het KKT van Martina. Wat een mooi model kaart heb je gemaakt zeg. Deze kleur rood en roze staat heel mooi met wit, inderdaad.
Groetjes,
GerJanne

Ans S. zei

Wat een mooie easelkaart, echt heel apert met deze Noor mal.

Groetjes Ans

Sonia zei

What a fabulous card my dear ^_^
Gorgeous details and lovely image^_^
Have a sweet afternoon^_^
Hugs,
Sonia

Mariken zei

Schattig kaartje, heel mooi gedaan!
Groetjes Mariken.

Marian zei

Stijlvolle kaart heel mooi
Groetjes Marian

Grietje Jansen zei

Een prachtige kaart met een prachtige mal.
Kan me voorstellen dat je daar mee aan de slag wilde.

Grietje

chantal zei

een pracht van een easelkaart met zo een leuke kant rond!
liefs Chantal

Chantal zei

Héél erg mooi. Leuk model kaart, met leuke mallen gemaakt.

Groetjes Chantal

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt joke.

groetjes karin

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Lieve Tilda, prachtige ingekleurd en mooie kleuren heb je gebruikt.
Gr. Anja

Tineke Bolleboom zei

Mooie kaart, leuk als je "nuttige" verjaarscadeautjes krijgt!!!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Lenie zei

Wat een prachtige easelkaart, heel erg lief hoor.
groeten Lenie

Anita Meijer zei

Hij is super geworden Joke, wat een plaatje weer. Helemaal top.
Liefs van Anita

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit Joke.
Groetjes Marianne

Angelique zei

Wat heb je dat toch weer geweldig gedaan Joke! Ik vind je kaartje echt prachtig. Zelf heb ik nog nooit zo'n kaart gemaakt, ik ga het binnenkort ook maar eens proberen. Je hebt er echt een mooi geheel van gemaakt.
Liefs Angelique

Sientje zei

Hele mooie kaart!

sjouks kaarten zei

Prachtige kaart!
Groetjes Sjoukje

Marieke zei

Wat een mooie easelkaart zeg, super mooie mal!!
Leuke tekststempel, ook erg mooie details heb je gebruikt!

Groetjes van Marieke