Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 4 januari 2013

Knutseldag


Vandaag hadden we weer een knutseldag en Saskia had bij de Intratuin dienbladen en bloemen gekocht voor deze keer.Alleen kwamen we druppel gewijs binnen maar het was weer vanouds gezellig en daar gaat het toch om.Van Saskia en Ellen zullen jullie wel op hun blog zien want dat is niet leuk als ik ze al op mijn blog zet.
 Hier druk aan de slag met de mallen
 Dit is mijn winter stukje geworden
Alles met de bruine memento en Copics gekleurd en vind het zelf erg leuk om te maken
Mijn oudste dochter even poseren met haar bloem.
Dit is haar winter voorjaar stukje geworden.Saskia Ellen en Karin bedankt voor de gezellige dag en tot de volgende keer.
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie er van vinden en wil ook jullie bedanken voor de reactie's op min vorige mannenkaart.
Groetjes Joke en een fijn weekend.

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow, ziet er heel indrukwekkend uit ! top hoor ! mooi resultaat
grtjs,martina
x

Bea zei

Wat leuk gemaakt Joke, erg creatief....

groetjes Bea.

Corrie zei

Leuk gedaan Joke, het is altijd gezellig met elkaar jij hebt er iets prachtigs van gemaakt.
Je dochter haar bloem wauw, ook haar creatie is leuk.
Lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ziet er superleuk uit..is het één geheel of zijn het toch aparte stukjes..leuke bloem van je dochter...

Liefs van Ans

ANJA 3d zei

Jullie wintertafereeltje zien er schitterend uit. Zo'n dag met ze allen freubelen is altijd gezellig en je doet altijd ideeën van elkaar op.
Gr. Anja

janieworkum zei

Wat heb je dat mooi gedaan . Ik vind het prachtig.
Groetjes janie

Chantal zei

Prachtig zeg! Nog de beste wensen voor 2013!
Groetjes,
Chantal

Creahannie zei

Dat is een gezellige dag geweest dat zie je zo!!Het resultaat is super leuk geworden!!

Fijn weekend,

Gr Hannie

Nelleke zei

Leuk om zo samen te knutselen en natuurlijk heel veel kletsen.
En dan ook nog een mooi resultaat.
Groetjes, Nelleke

Astrid zei

Wowwwww, dat ziet er super uit zeg, prachtig !

Liefs Astrid

Saskia Kreasas zei

Het was weer gezellig, blijft leuk onze knutseldagen.
Tot zondag.
Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Wat ziet dat er weer supergezellig uit Joke, en wat hebben jullie geweldige dingen gemaakt. Helemaal leuk. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Top.
Liefs van Anita

Angelique zei

Dat is gezellig zo met een hele groep aan de freubel!! En de resultaten zijn echt prachtig! Ziet er super uit.
Liefs Angelique

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
'Wat leuk..gisteren las ik een Blogbericht van Saskia..ze had het over tante Joke ..en dat ben jij dus..ik herkende de creatie, van jouw Blogbericht..zo ontdek je nog eens iets..

Liefs van Ans