Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 31 januari 2013

Nog een beterschapskaart

Vandaag een kaart op mijn blog die ik al vorige week heb opgestuurd naar Ans die nu in het gips zit met haar voet.
 Heb voor deze kaart Maja papier uitgekozen en de Noor mal weer gepakt om de kaart te versieren.
Henry ingekleurd met mijn Copics en verder met de roosjes en vlinder de kaart afgemaakt.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn kaart voor de KKT heb ze met heel veel plezier gelezen.Ook bij ons is de griep in huis dus zie wel wanneer ik weer een kaartje op mijn blog zet.
Groetjes Joke

22 opmerkingen:

Bea zei

Superleuk beterschapskaartje Joke, leuk stempeltje...

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
deze prachtige beterschpskaart staat bij mij te pronken ..en dat stempeltje van Henry emet zijn gipsen pootje is zó leuk..nogmaals dankjewel ik ben er blij mee..

Liefs van Ans

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie kaart Joke! Ook je karatje voor het KKT!
Groetjes, Yvonne

corryskaart zei

hoi joke
nou een echt toepasselijke kaart voor ans,ziet er leuk en vrolijk uit!!
groetjes van corry

Karin zei

Wat een leuk kaartje! Toepasselijk stempeltje zeg.
Beterschap voor jullie!
Gr. Karin

Angelique zei

Hoi Joke,

Wat een schat van een kaart! Leuke afbeelding van Henry( ik hoop dat je hem niet te vaak hoeft te gebruiken!) mijn dochter is ook al niet lekker, gisteren koorts en hoesten en ik begin nu ook! Pffff die stomme griep!
Liefs Angelique

jolanda zei

heel leuk kaartje.
beterschap

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook prachtige beterschaps kaart heb je gemaakt.
groetjes janie

Nelleke zei

Haha, wat een toepasselijk kaartje. Leuk om haar op deze manier een kaartje te sturen.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Ah wat een superkaartje had je naar Ans gestuurd Joke, ik vind hem helemaal top. Een plaatje weer.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wat een leuke beterschap kaart Joke
Groetjes Corrie

Tinie zei

Ach wat een ziellepoot, maar wel ontzettend gaaf, schitterende kaart!!!

Groetjes Tinie

Sonia zei

Fantastic card my dear friend^_^
What a gorgeous embellishments and wonderful image^_^
Big hug,
Sonia

Patricia Wanten zei

Te gek gewoon. Super kaart en zo'n leuke stempel, toepasselijker kan niet. Leuke kleuren en bloempjes. Die Ans is een echte bofkont.
Groetjes

Patricia

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje Joke een heel mooie en lief kaartje.

groetjes karin

ANJA 3d zei

Wat een lief kaartje. Leuk stempeltje Henry. Prachtig ingekleurd en het rode gips. Leuk. En natuurlijk heb je de Kaart prachtig afgewerkt.
Gr. Anja

Rianne Timmers zei

wat een leuke beterschapskaart heb jij gemaakt en leuk dat je die naar Ans stuurde .
liefs Rianne

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gedaan, ziet er prachtig uit.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

ach, wat een lieverdje ! moooi gemaakt !
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Priskilla zei

Eenmooi beterschapskaartje en leuke stempel.

Groetjes, Priskilla

sjouks kaarten zei

Lief kaartje!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Wat een super leuke beterschapskaart heb je voor Ansgemaakt.

Groetjes Ans