Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 10 januari 2013

Proficiat

Zag bij de Lift Challenge 33 een nieuwe uitdaging en met deze kaart wil ik graag meedoen.
Bij onze kennissen kring is gauw een jongeman jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt.
Vond het erg leuk om voor het eerst mee te doen met een lift Challenge en ik hoop dat ik met deze kaart er aan voldoet.
Nadia en Ghea welkom op mijn blog en al mijn volgers bedankt voor de leuke reactie's op mijn  verjaardagskaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een leuk lift is dit, prachtige jongenskaart/mannenkaart..mijn complimenten...

Liefs van Ans

Bea zei

Leuke jongenskaart Joke,ook goed geschikt voor deze lift.....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Mooi gedaante. Ik zie ook steeds vaker sterren op kaarten en dat hoeft natuurlijk ook niet kerstgebonden te zijn.
Groetjes, Nelleke

Nelleke zei

ik zie dat er te achter gedaan staat, dat hoort er niet bij.

Tineke Bolleboom zei

Mooi geworden hoor, kun je weer trots op zijn!!
Tineke

corryskaart zei

hoi joke
ziet er lekker stoer en toch vrolijk uit voor een jongen!
groetjes van corry

janieworkum zei

Een leuke en mooie jongenskaart Joke. ik vind het wel heel apart.
groetjes janie

Tinie zei

Dit vind ik zo'n moeilijke challenge, maar wat ben je er goed in geslaagd, top!!!

Groetjes Tinie

ANJA 3d zei

Je kaart is weer schitterend. Een hele mooie vrolijke mannenkaart. Heel leuk gedaan met die sterren.
Gr. Anja

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje! Gr. Karin

Angelique zei

Heel leuk, sterren doen het altijd goed bij jongens! Mijn zoon is er gek op!
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Joke, ik vind de kleuren helemaal super. Het is weer een toppertje.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een mooie en vrolijke kaart.
groeten Lenie

martina's kaartjes zei

wel helemaal iets anders dan anders ! mooie en kleurrijk kaartje !
grtjs,martina
x

Cornelie zei

Leuke strakke feestelijke lift!! Dank je wel voor het meedoen bij de liftchallenge!

Nadine zei

Wat heb je een gezellig kaartje gemaakt Joke, erg feestelijk! Bedankt voor je deelname aan de liftchallenge!

Creahannie zei

Ha die Joke,

Ik vind het een leuk en apart kaartje,leuke kleuren ook!

Gr Hannie