Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 5 januari 2013

Verjaardagskaart

Hallo Allemaal
Vandaag een kaart voor Simple Magnolia heb deze kaart al even klaar liggen maar kan hem nu pas plaatsen.De opdracht was een kaart met ballon en ik heb bij deze kaart mijn nieuwe mallen van Memory box gebruikt
 Het raam frame heb ik dubbel uit gestanst zodat het zowel aan de buitenkant als binnenkant hetzelfde eruit ziet.De vlaggetjes van het zelfde papier gebruikt en de letters met de Tim Holtz stans gemaakt.
De bloemen gemaakt met de stans van het kruitvat gemaakt en het hart met plakparels.
Het papier komt van paperpad en de magnolia ingekleurd met Copics.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de reactie's op onze knutseldag.
Groetjes Joke

19 opmerkingen:

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

Anita Meijer zei

Het is weer een plaatje geworden Joke, schitterende paarse kleur en dat raampje en fiets helemaal top. Ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Tineke Bolleboom zei

Wat mooi, lieve kleur lila, en al die versiersels, schattig hoor!!!
fijne dag nog Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt..mooie kleuren, stempeltje..schattig en het raampje is erg leuk...mijn complimenten...

Liefs van Ans

Jokecreatief zei

Wat een mooie kaart. De kleuren en het papier zijn schitterend, zo ook de mallen en het stempeltje.
groetjes Joke.

Tinie zei

Wat een ontzettende mooie kaart met het raam, geweldig idee, ik ben er helemaal weg van!!!

Groetjes Tinie

Angelique zei

Wat leuk gedaan! Ik heb toevallig ook een kaartje met een raam liggen, maar die is nog niet helemaal af. De paarse kleuren zijn ook zo mooi!
Liefs Angelique

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een schitterend kaartje, heel mooi in deze kleur en heel leuk hoe je Tilda achter het raam hebt geplaatst, er zit diepte in en dat is gaaf.

Lieve groetjes
Danoesja

corryskaart zei

hoi joke
wat een vrolijke en mooie kaart zo met dat mooie raam en fiets!
groetjes van corry

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke
leuk gedaan zo met dat raam

Groetjes Corrie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een mooie kaart zeg en een leuk idee met het raam zo.

Liefs liek

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Joke
en dat paars is zo mooi.
groetjes Janie

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt joke. Groetjes Marga.

Nelleke zei

Wat een schatje is dit geworden, zo verrassend al je de kaart opendoet en de tekst ziet.
Groetjes, Nelleke

jaimie zei

Hallo Joke,

Prachtige kaart en leuk gedaan met dat raampje zo.

Groetjes, Jaimie

Creahannie zei

Ik vind het een mooi en gezellig kaartje!!Leuk met dat raampje!!

Gr Hannie

Cindy zei

Wat een schatje. Dit heb je zo leuk gedaan! Ik vind hem echt geweldig! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Hij is leuk Joke, wat een prachtige kleuren, als je binnen kijkt zie je pas echt wat er te zien is, de fiets vind ik er super bij,lieve groetjes Corrie

inge zei

Dit is een hele leuke kaart geworden Joke, super dat raam aan de voorkant. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge