Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 14 januari 2013

Welcome Little One

Van het weekend ook nog een kaartje gemaakt voor een meisje met de nieuwe stempel.
Bij de Dutch Card Lovers is een nieuwe Challenge naar aanleiding van een sketch.

Ben ermee aan de slag gegaan met het nieuwe papier van papermania Spots&stripes in pastel tinten.
Dit is de uitwerking van mijn kaart geworden.Heb de randen gestikt onder de naaimachine.
Het olifantje ingekleurd met mijn Copics.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn jongenskaart ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

27 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie kaart gemaakt met deze sketch, wil deze ook wel maken als dat lukt, ziet er erg mooi uit.
Groetjes, Nelleke

Priskilla zei

Mooie kaart en leuke sketch, ga hem in gedachte houden.

Groetjes, Priskilla

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Joke. Groetjes Marga.

Bea zei

Wat een lief babykaartje Joke...

groetjes Bea.

Samantha van Aalst zei

Wat een schatje is het geworden zeg!
Ben helemaal verliefd op je afdrukje.

liefs,
Samantha

Angelique zei

Wat een schatje is het geworden. En leuk dat je het met stiksels hebt gedaan onder de naaimachine!
Liefs Angelique

Ghea zei

Leuke stempel en wat een heerlijk kleurtje papier erg mooi.
Liefs Ghea

Margo zei

Wat een schatje Joke !
Liefs
Margo

Corrie zei

Wat een lief kaartje Joke
Groetjes Corrie

Corrie zei

Wat een schatje Joke, lief stempeltje, mooie kleurtjes, echt weer zo lief.
lieve groetjes Corrie

jolanda zei

mooi kaartje

Lenie zei

Wat een prachtige babykaart.
groeten Lenie

Wil zei

Leuke kaart en leuke sketch Joke.

groetjes, Wil

Rianne Timmers zei

wat een lief kaartje en mooie skets ,ga ik ook maar met meedoen .vind hem echt leuk.
liefs Rianne

M@rjan zei

Het is een schatje, jouw kaart! Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

Tineke Bolleboom zei

Hoi Joke, hij is erg leuk geworden weer met veel aandacht gemaakt, het is me gelukt je candy op mijn blog te plaatsen, ik ben helemaal trots weer een stapje verder in blog land
groetjes Tineke

Cindy zei

Leuke kaart en de sketch is echt geweldig heb er ook 2 kaarten mee gemaakt
Liefs Cindy

Chantal zei

Wat zijn allebei je olifantjes cute! Zowel de blauwe als de roze variant vind ik erg leuk!
Groetjes,
Chantal

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

ANJA 3d zei

schitterend en lief kaartje. Het olifantje wat een snoepie. De sketsch is goed gelukt.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat is die superschattig geworden Joke, echt een plaatje. Toppie weer.
Liefs van Anita

Creahannie zei

Je kaart is super leuk geworden!!!en het stempel is erg leuk en je hebt 't geheel mooi afgewerkt!!!

Gr Hannie

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een droppie. :)) Bedankt oor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Yvon zei

wat een lieverd, bedankt voor je deelname aan DCL.

Angèle zei

Erg leuk kaartje! Die olifant is schattig. Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

Anja (scrappie) zei

Ach wat een scheetje zeg leuk stempeltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Maris zei

lief kaartje, maar wij zijn een Magnolia Blog, dus je kaartje kan helaas niet meedoen bij YMAM