Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 12 februari 2013

Condoleance kaarten

Hallo Allemaal
Vandaag heb ik de stempels van mijn nicht Saskia mogen lenen en daar zaten ook stempels om te condoleren bij.Zelf heb ik nog nooit zelf een condeleance kaart gemaakt ging naar de winkel maar met deze stempels van Joy ben ik aan de slag gegaan.ook de vlinder komt uit de Joy serie.
Heb de kaarten eenvoudig gehouden en hoop dat ze een hele poos achter in mijn doos blijven.




Als jullie nog tips voor mij hebben over deze kaarten dan hoor ik ze graag.
Wil Claudia welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn hartenkaart.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ik vind het hele mooie stijlvolle condoleancekaartjes geworden Joke, ik vind ze heel mooi voor de gelegenheid, en nu maar hopen dat je ze niet snel nodig zult hebben.
Liefs van Anita

Bea zei

Zijn mooie condoleancekaarten Joke, vooral voor deze gelegenheden, ik maak ze niet zo gauw, maar het is makkelijk als je er wat in voorraad hebt....

groetjes Bea.

jolanda zei

mooie stijlvolle kaartjes.
Heb je envelop net ontvangen.
Heel erg bedankt hiervoor!

KarinsArtScrap zei

hele mooie stijl volle condeleance kaarten Joke.

groetjes karin

Tinie zei

Mooi zijn die tekst stempels he! Wat een prachtige kaarten!!!

Groetjes Tinie

Lenie zei

wat een mooie kaartjes en ja die teksten zijn erg mooi.
groeten LEnie

Tineke Bolleboom zei

Prachtig, ik zou er niets meer aan doen, hele mooie pakkende teksten en stijlvol, rustig, mooi!!!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Hele mooi, stijlvolle, condoléancekaarten zijn dit, simpel, mooie teksten, prima..

Liefs van Ans

Corrie zei

Ik vind je condoleance kaarten heel erg mooi en stijlvol Joke, prachtig zijn die tekststempels

groetjes Corrie

Nelly zei

Mooie en stijlvol.
Heel mooi gemaakt en prachtige stempels.

groetjes Nelly

Cindy zei

Hele mooie kaarten
Liefs Cindy

ANJA 3d zei

Schitterende kaarten. Mooi, stijlvol en simpel, zo hoort een condoleance kaart te zijn. Sorry dus geen tips.
Hopelijk blijven ze nog een tijdje in de voorraad. Prachtige tekst stempels.
Gr. Anja

janieworkum zei

Ik vind het mooi condoleance kaartjes, dat heb je met zorg gemaakt en de tekst vind ik heel toepasselijk
groetjes janie

Rianne Timmers zei

ik vind je condoleance kaartjes heel mooi en behoeft veder geen uitleg maar zoals ieder zegt hopelijk blijven ze in de doos zitten.
liefs Rianne

Karin zei

Wat een mooie, stijlvolle kaartjes Joke!

Gr. Karin

Nelleke zei

Mooi geworden, eenvoudig en stijlvol met een hele mooie vlinderstans.
Groetjes, Nelleke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. De teksten van Joy zijn echt mooi. Ik heb zelf mooie kaarten gemaakt met verschillende stempels, die zullen volgende week wel ergens op mijn blog komen.
Verder vind ik deze kaarten heel mooi. Je kunt deze versie ook nog met de mooie bloemenstansjes van Joy maken. Eventueel zou je nog de randen met een sponsje en wat inkt kunnen bewerken.
Groetjes Saskia

Angelique zei

Hoi Joke, geen tips, wel complimenten. Ze zijn erg mooi zo, bewaar ze maar heel lang in je la. Dit zijn niet de kaarten die je graag verstuurd, maar helaas horen ze er wel bij.
Liefs Angelique

martina's kaartjes zei

gewoon,mooie, sobere kaartjes. geslaagdhoor, er moet niet meer bij. Mag ik weten van welk merk de sentimenten zijn, ze zijn echt wel heel ergmooi
grtjs, martina
x

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Lieve groetjes Marianne

sjouks kaarten zei

Mooie, stijlvolle kaarten!
Groetjes Sjoukje

Creahannie zei

Mooi en stijlvol.....,hoop dat ze onder in je doos blijven zitten. :-(.

Gr Hannie

Ans S. zei

Prachtige en stijlvolle condoleance kaarten, mooie teksten heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Miranda zei

Het zijn mooie kaarten geworden, naar mijn idee zijn ze precies in balans qua opvulling en kleur. Het zijn hele mooie stempels voor deze gelegenheid, ik wil ze misschien ook aanschaffen.