Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 4 februari 2013

De volgende kerstkaart voor Christmas Challenge

Dit kaartje heb ik al vorige week gemaakt voor de Christmas Challenge en vandaag op mijn blog zet.
Graag wil ik met deze Challenge meedoen.
Het blokje papier heb ik al een poos in huis en met deze traditionele kleuren aan de slag gegaan.
De sketch vond ik erg leuk om te maken en omdat ze al Merry Christmas vasthoud geen tekst stempel erbij gedaan.Met wat bloemen en de memory box de kaart afgemaakt.
Wil iedereen bedanken op de leuke reactie's op mijn vorige kaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

26 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een mooi kaartje! Een tekststempels is dan inderdaad overbodig, ze heeft de tekst al in haar handen. Wel heel leuk dat je daar dan nog wat meer accent op hebt gelegd door er glitters op te doen.
Liefs Angelique

Jokecreatief zei

Leuk kerstkaartje.
groetjes Joke.

Sonia zei

Fabulous card my lovely friend^_^
This image is really beautiful and the embellishments are just perfect^_^
Have a sweet day^_^
Sonia

Margo zei

Wat een superleuk kaartje Joke !
Liefs
Margo

Nelleke zei

mooie kaart geworden Joke, Je maakt zo heel wat kaarten al voor de feestdagen.Groetjes, Nelleke

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en mooi ook ingekleurd.
groeten Lenie

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart. Heel erg leuk gemaakt.
groetjes janie

corryskaart zei

hoi joke
een supermooie kerstkaart en zeker in deze warme kleuren!
groetjes van corry

jolanda zei

super mooi kaartje

Tineke Bolleboom zei

Leuk gedaan, ziet er weer mooi uit!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt..leuke stempel heb je gebruikt en super ingekleurd...

Liefs van Ans

nicolet zei

Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt Joke!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

marja zei

Wat een prachtig kaartje Joke, in geweldig mooie kleurtjes!

Lieve groetjes Marja.

Chantal zei

Wow, goed bezig hoor met kerstkaartjes, ik moet er nog even niet aan denken! Deze Tilda is idd erg leuk en handig omdat ze dit bord zo al vasthoud!
Groetjes,
Chantal

Corrie zei

Wat een mooie kaart Joke
Groetjes Corrie

Tinie zei

Heel erg kerst en heel erg mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Prachtig kaartje Joke!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma

ANJA 3d zei

Schitterende kaart en wat heb je tilda prachtig ingekleurd. Mooie bloemen ook.
Gr. Anja

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kerstkaart Ans.

groetjes karin

Bea zei

Mooi kerstkaartje Joke al moet ik er nog even niet aandenken....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Karin zei

Je gaat lekker met je kerstkaartjes Joke! Deze is ook weer erg leuk.

Gr. Karin

Rianne Timmers zei

nou Joke jij hebt er zin in met je kerstkaartjes ,het is een mooi traditioneel kaartje .
liefs Rianne

Patricia Wanten zei

Leuke kerstkaart, Joke en wat is Tilda mooi ingekleurd. Een extra tekstje is inderdad overbodig.
Groetjes

Patricia

Chris_P zei

This is beautiful!! Thanks for playing with us at CCWS this week!

/Christina, DT

Lenie zei

Wat een prachtige kerstkaart.
groeten Lenie