Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 24 februari 2013

Een gehaakte Ooievaar


Vandaag laat ik de Ooievaar zien die ik voor mijn dochter  Ellen heb gemaakt,zij wil dit in een kraamcadeau doen en later zal ze het eind resultaat laten zien.
De katoen heb ik bij de Hobbystunter gekocht en ermee aan de slag gegaan.
 Het patroon heb ik uit het boekje van Annemarie Arts Cadeautjes Haken voor een baby.
Zowel staand als zittend geeft deze ooievaar toch een hele leuke uitstraling.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn verjaardagskaart voor mijn vriendin heb ze met veel plezier gelezen.
Een hele fijne zondag.
Groetjes Joke

25 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

oooo die is gaaf Joke heel erg mooi gedaan en gemaakt.

groetjes karin

Tineke Bolleboom zei

Hij is leuk geworden, op naar een
nieuw project!
Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
oooh wat een schattige ooievaar..heeft ie een helm op ???
Wat een leukerd..super..

Liefs van Ans

Grietje Jansen zei

Ach wat een schatje...
Leuk persoonlijk kado.

Grietje

Anneke zei

Ooh super leuk deze ooievaar!! Groetjes Anneke

Priskilla zei

Wat issie leuk!!

Groetjes, Priskilla

Tinie zei

Ach wat ontzettend lief, schitterend gemaakt zeg!!!

Groetjes Tinie

Mooi Gehaakt zei

Die is erg leuk zeg. Blijft ie zo goed staan dan?

Groetjes Imara

http://mooigehaakt.blogspot.com

martina's kaartjes zei

ach, wat lief ! heel erg mooi en schattig !
grtjs, martina
x

Teresa zei

Oh Joke he's so cute, I bet your Daughter will love it.
Hope you have a lovely Sunday. Teresa xx

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer super gedaan Joke, ik vind dat zo knap dat je dat kan, ik doe het je zeker niet na. Echt supermooi weer en Ellen heeft er een mooi kraamkadootje bij om het in pakketje te doen.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Een gehaakte ooievaar, nog niet eerder gezien, maar deze is heel erg mooi geworden. Groetjes, Nelleke

Rachel zei

Wat is hij leuk! Geweldig!!!

ANJA 3d zei

ooooh wat is ie leuk en lief. Wie wil dit nou niet krijgen. Ik vind de ooievaar schitteren.
Gr. Anja

Corrie zei

Wauwww wat een schatje Joke
heel erg mooi gemaakt
Groetjes Corrie

Lenie zei

wat is die schitterend zeg heel erg mooi die ooievaar en erg leuk om kado te geven.
greoten Lenie

sjouks kaarten zei

Wat een gaaf kraamcadeautje!
Groetjes Sjoukje

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een schatje is die ooievaar, heel leuk om cadeau te geven.
Je kaartjes zien er ook weer heel mooi uit Joke.

Lieve groetjes
Danoesja

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Bea zei

Wat een leuke ooievaar Joke, die heb je mooi gehaakt...
groetjes Bea.

Wil zei

Wat een leukerd!!

groetjes, Wil

Chantal zei

Wat gaaf zeg, die gehaakte ooievaar! Daar ben je vast nog een tijdje mee bezig geweest! Maar wel een heel origineel idee voor in een kraammand, super!
Groetjes,
Chantal

Sonia zei

What a adorable creation my dear Joke,is so tender and sweet^_^
Big hug,
Sonia

Ans S. zei

Wat een gaaf beestje, heel leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Miranda zei

Wat een leuk cadeau. Ik heb geen verstand van haken ed, maar volgens mij zit de ooievaar goed in zijn velletje. ;-) Heel leuk gedaan!