Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 2 februari 2013

Een Hartendoos

Gisteren was mijn nicht Saskia Jarig ,maar ze viert haar verjaardag vandaag,ook had ze kaartjes gewonnen voor de beurs bij Gorichem en ze vroeg of ik mee wou gaan.Samen heel wat mooie spulletjes gekocht en omdat ze van de familie geld kreeg voor haar hobby heb ik deze hartendoos voor Saskia gemaakt. Gisteren heb ik haar dus alvast deze doos gegeven dus kan ik het nu rustig op mijn blog zetten.
 De doos zat in een kerstparket en deze heb ik opgepimpt met roze cardstock en maja  design papier.
 De bloementoef rond om de Happy Birthday
 De zij aanzicht van de doos ook bewerkt met papier en met de Martha Stewart Pons de bloemen rand gemaakt en met lint verder bewerkt.
Hier Tilda ingekleurd met Copics.
Sjoukje bedankt voor je mooie kaart ook deze staat bij de andere kaarten te pronken,nog een week en dan gaat de Candy eruit
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn beterschapskaart en heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

ANJA 3d zei

Wat een leuk idee en een schitterende doos heb je gemaakt.
Tilda heb je prachtig ingekleurd.
Saskia is er vast heel blij mee.
Gr. Anja

Corrie zei

Wat een prachtig doosje Joke
heel erg mooi gedaan

groetjes Corrie

Tineke Bolleboom zei

Vast een hele leuke dag gehad gister al, gefeliciteerd met de jarige, heel leuk dat doosje, voor vandaag ook weer veel plezier gewenst, fijne dag
Tineke
bollies53.blogspot.com

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

je heby het hartendoosje schattig gepimpt..lief afdrukje, mooie kleurtjes...

Liefs van Ans

Jokecreatief zei

Wat een leuk hartendoosje. Mooie kleurtjes ook.
groetjes Joke.

Astrid zei

Wat een schitterend hartendoosje zeg, heel erg mooi Joke !!

Liefs Astrid

KarinsArtScrap zei

wat een mooi hartendoos en zo mooi bewerkt Joke.

groetjes karin

Angelique zei

Hij is erg mooi geworden! Leuk gedaan! Ik wil ook graag naar de beurs in Gorinchem, maar moet even kijken of ik het wel ga redden. Ik ben nog niet helemaal lekker, en dan loop je daar ook niet echt fijn. Misschien morgen! Gezellig als je dat met iemand samen kan delen.
Liefs Angelique

Bea zei

Prachtig opgepimpt hartendoosje Joke, heel leuk versierd...

groetjes Bea.

Ghea zei

Wat een schatje is dit weer Joke lief afdrukje en een prachtig kaartje superrrrr.
liefs Ghea

Jolara zei

geweldig ! Liefs Joyce

janieworkum zei

Geweldig Joke , ik dat je het hartendoosje prachtig versierd heb. een toppertje
Groetjes janie

jolanda zei

je doosje ziet er super mooi uit

Anita Meijer zei

Kwam er net achter dat je de tante bent van Saskia Joke, wat leuk. Het kaartjes maken zit dus echt in de familie, super dit. Wat heb je dit mooi gemaakt voor haar, een hele leuke manier om geld te geven, wat wellicht gisteren op de beurs alweer is uitgegeven hahaha. Veel plezier vanavond op haar verjaardag.
Liefs van Anita

Tinie zei

Wat een geweldig idee, ziet er super mooi uit!!!

Groetjes Tinie

Nelleke zei

Wat een mooi prachtig kado heb je voor haar gemaakt, wat fijn als je een hobby kunt delen.
Groetjes, Nelleke

Patricia Wanten zei

Mooie hartendoos, Joke. Schitterende bloemen en lief afdrukje. Leuk dat je samen naar de beurs kan gaan, dat is veel gezelliger dan alleen rond te lopen.
Nog een fijne zaterdag
Groetjes

Patricia

Wil zei

Ooh wat heb je dat weer mooi gemaakt Joke. En wat mooi ingekleurd.

groetjes, Wil

Karin zei

Wat een mooi doosje Joke! Leuk om kado te doen, was ze vast heel blij mee.

Gr. Karin

sjouks kaarten zei

Leuke hartendoos!
Groetjes Sjoukje

Rianne Timmers zei

wat een leuk doosje heb je gemaakt en ook leuk gepimpt.
liefs Rianne

Sonia zei

Fabulous box my dear Joke^_^
Romantic in pink,I love pink^_^
Gorgeous details and embellishments on it^_^
Hugs,
Sonia

Cindy zei

Wauw een geweldige leuke creatie heb je gemaakt
Toppie hoor
Liefs Cindy

Lenie zei

Wat een schattig en prachtig hartendoosje, erg mooi hoor.
groeten Lenie