Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 9 februari 2013

Een Hartenkaart

Hallo Allemaal
Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor de ouders van Rachel die zijn 13 maart 40 jaar getrouwd en daar heeft ze een Candy voor gemaakt.
Bij de Lift Challenge gaat het van dit keer over harten en bij Martina zag ik een hele mooie kaart en deze kaart ben ik verder gaan liften.
 Vond het erg leuk om hierbij de bloemenmal van Joy te gebruiken en als hart van de bloem met de Perlen Pen gemaakt.De tekst heb ik onlangs gekocht bij different Colors .
De binnenkant van de kaart komen de twee harten terug met tekst.
Weet niet of ik nu wel mee mag doen met de liftchallenge maar ga het wel proberen.
Wil rachel welkom heten bij mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke berichten lees ze met veel plezier.
Groetjes Joke

27 opmerkingen:

Angelique zei

Wow wat mooi Joke! Die tekst heb ik toevallig ook in mijn handen gehad op de beurs. Hij staat prachtig op jouw kaartje! Liefs Angelique

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Joke !

Liefs Astrid

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je kaartje is prachtig..heel mooi hoe je het hart hebt gemaakt..prachtige tekst...

Liefs van Ans

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, leuk gedaan!
liefs Rachel

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Joke een echte liefdes kaart
Groetjes janie

Ghea zei

Wat een beeldschoon kaartje Joke mooi gedaan.
Liefs Ghea

Bea zei

prachtig kaartje Joke, leuk gedaan dat hart van allemaal kleine bloemetjes...

groetjes Bea.

Sonia zei

Just wonderful card my dearest friend:)
Very elegant work:)
Big hug,
Sonia

Wil zei

Wat leuk zeg met al die bloemetjes! Mooi gedaan.

groetjes, Wil

M@rjan zei

Mooi! dat hartje met de bloemetjes is erg schattig. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Nelleke zei

Deze is ook mooi geworden, ik heb hem bij Martina gezien. Ik dacht nog om allemaal kleine hartjes in een groot hart te doen.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

wauw wat een schitterende kaart heb je voor haar ouders gemaakt Joke, ik vind hem helemaal prachtig geworden. Heel stijlvol ook.
Liefs van Anita

Rianne Timmers zei

dat heb je leuk verzonnen zo met die ponsjes erg leuk
liefs Rianne

ANJA 3d zei

Schitterende kaart.
Heel leuk de bloemen die een hart vormen.
Gr. Anja

martina's kaartjes zei

blij te lezen dat je wat inspriatie bij me gevonden hebt. ik heb het dan weer van ergens anders, en zo loopt het verder in blogland, leuk ! heel erg geslaagd, de tekst past er ook heel erg goed bij, mooi dus
grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat is dit ontzettend mooi, super geheel!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Joke.
leuk zo dat hartje van bloemen.

groetjes karin

Creahannie zei

Wat een super leuk idee en wat heb je dat mooi gemaakt!!!!!!!

Gr Hannie

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke, erg leuk gedaan met het bloemenhart.

Gr. Karin

Corrie zei

Leuk gedaan Joke
het is een prachtig kaartje

groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat heb je dat leuk gedaan met die bloementjes en wat een mooie tekst.
Leuk dat je meedoet met mijn candy.

Lieve groetjes
Danoesja

Ans S. zei

Wat een mooi romantisch kaartje.

Groetjes Ans

Cornelie zei

Mooie kaart is dit! Leuk het hart met de bloemetjes, en de tekst staat er ook mooi bij. Fijn dat je meedoet bij de liftchallenge!

Eve zei

Hoi, Joke, van de week je kaart gekregen en we vinden het een prachtige kaart.Heel lief met dat hart van bloemetjes. Groetjes Laurens en Eve

Nadine zei

Een heel gaaf kaartje is dit, zo leuk met al die hartjes! Best nog een werk. Bedankt voor het meedoen joke.

Lenie zei

wat een schattig kaartje en wat leuk al die bloemen en dan een hart ervan gemaakt.
groenten Lenie

Lindeke zei

Heel mooi, lief en schattig kaartje!
Mooi bloemenhartje!!