Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 19 februari 2013

Een Mannenkaart

Bij Elke Kaart Een Feestje hebben ze een nieuwe uitdaging om een kaart te maken met vlaggetjes en deze heb ik bij deze mannenkaart gebruikt.
 Het papier komt uit de serie van Chronology ,de Tim Holtz klok heb ik hierbij gedaan omdat ik het wel leuk vond bij het papier.
De vlaggetjes uitgestansd en de letters ook met de Tim Holtz letters bewerkt
Het Kleine kaartje van binnen alleen met de tekst gestempeld.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn beterschapskaart,heb ze met veel plezier gelezen .
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

31 opmerkingen:

Jokecreatief zei

Een hele leuke kaart, leuk gedaan met die tekst eronder.
groetjes Joke.

janieworkum zei

Wat een leuk idee , het is een prachtige kaart geworden.
groetjes janie

Chantal zei

Wat leuk bedacht, zo'n minikaart op de gewone kaart :-) Ik moet ook aan de mannenkaart vandaag, maar ik heb nog niet zo'n inspiratie, hihi.
Groetjes,
Chantal

Sonia zei

Just wonderful card my dear ^_^
I adore the details you added^_^
Big hug,
Sonia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ziet er leuk uit, je mannenkaart, de klok van Tim is altijd mooi en je verborgen tekst is heel leuk...

Liefs van Ans

esmee zei

een mooi kaartje

Anita Meijer zei

Jij bent ook al zo snel met je kaart, hij is prachtig geworden Joke, een toppertje weer.
Liefs van Anita

sjouks kaarten zei

Leuke mannenkaart!
Groetjes Sjoukje

Angelique zei

Heel leuk met dat kleine kaartje waar de tekst in staat. Mooi papier!
Liefs Angelique

Margo zei

Leuk gedaan hoor !
Liefs
Margo

Corrie zei

Je kaart is prachtig Joke, de tekst spreekt mij ook wel aan, mooie mannen kaart hoor.
Lieve groetjes Corrie

Nelleke zei

Leuk idee om in het kleine kaartje nog een tekst te stempelen . Mooie kaart geworden, echt wel een mannenkaart.groetjes, Nelleke

marja zei

Wat een gaaf kaartje Joke, super!

Lieve groetjes Marja.

Bea zei

Een erg mooie mannenkaart Joke, wat een leuk gedicht staat erop.....

groetjes Bea.

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
Lieve groetjes Marianne

KarinsArtScrap zei

het is een leuke kaart geworden Joke.

groetjes karin

Miranda zei

Leuk dat je zo regelmatig bij me langs komt! Ik wilde ook weer eens bij jou komen snuffelen. Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt. Deze blijven altijd lastig vind ik maar dit model en je uitwerking is erg leuk! En vlaggetjes... vind ik altijd leuk! Groetjes!

Priskilla zei

Prachtige kaart met die klok!

Groetjes, Priskilla

Cindy zei

Een geweldig leuk kaartje
Liefs Cindy

Rianne Timmers zei

heel mooie mannen kaart met leuk tekstje erbij.
Liefs Rianne

Brenda zei

Mooie mannenkaart heb je gemaakt! Leuk met die tekst binnenin :) Gezellig dat je meedoet bij EKEF deze week! groetjes,Brenda

Tinie zei

Wauw echt een stoere mannenkaart met een super tekst!!!

Groetjes Tinie

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, leuke tekst aan de binnenkant!

Gr. Karin

ANJA 3d zei

Schitterende mannenkaart. en de tekst, die vind ik heel leuk. die ga ik onthouden.
Gr. Anja

Cindy zei

Je kaart is super, ik vind hem echt gaaf. Mannenkaarten vind ik altijd zo moeilijk! Groetjes, Cindy

Lenie zei

wat een prachtige mannenkaart en wat leuk met die tekststempel zo verwerkt in een klein kaartje.
groeten Lenie

jolanda zei

mooie mannenkaart

Anreda zei

Super kaart !
Vind zelf mannenkaarten altijd erg moeilijk, maar deze is echt geweldig...

Groetjes, Anreda

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Joke, grappig dat minikaartje erbij!
Gezellig dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Anneke. zei

Prachtige kaart! Leuk zoals je de klok gebruikt hebt.
Leuk dat je mee doet bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Jolanda Cuper zei

Super wat een euke stoere mannenkaart!
Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda.