Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 8 februari 2013

En de winnaar is

Hallo Allemaal
Gisteren kreeg ik de laatste kaart binnen van Wil heel erg bedankt hiervoor.
Wat ben ik verwend door jullie en zoveel kaarten die ik gekregen heb en soms ook met afdrukjes of stansjes echt heel erg fijn. Ga de kaarten in mijn kamer hangen kan ik nog lang nagenieten.
 Hier alle kaarten bij elkaar.
 De lootjes 
en 
de
 winnaar
is
Jolanda
Gefeliciteerd Jolanda en stuur de Candy zo gauw mogelijk naar je toe als je even contact wil nemen voor je adres.
Ook wil ik iedereen bedanken voor het meedoen met mijn Candy
Groetjes Joke

10 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Leuke kaarten heb je gekregen, Joke. Er zitten enkele mooie exemplaren tussen, fijn voor je. Jolanda, gefeliciteerd en Joke bedankt voor deze kans.
Nog een fijne vrijdag.

Patricia

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaarten heb je gekregen Joke en zoveel.
gefeliciteerd aan de winnaar.

groetjes karin

janieworkum zei

Jolanda gefeliciteerd, en Joke bedankt voor je Candy
groetjes janie

Alexan zei

Joke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
En Jolanda van harte met de gewonnen prijs, heel veel plezier daarmee!!
Groet van Alexan

Corrie zei

Wat een prachtige kaarten heb je ontvangen Joke.

Jolanda gefeliciteerd met het winnen van de Candy! Joke bedankt voor de kans.

Groetjes Corrie

Wil zei

Gelukkig was mijn kaart nog net op tijd pffff.. Je hebt er heel wat gekregen hoor. Dank je wel voor de kans om iets te winnen.

Jolanda, jij gefeliciteerd met je gewonnen prijs!

groetjes, Wil

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Gefeliciteerd..wat heb je mooie kaarten gekregen...en ook felicitaties voor de winnares..

Liefs van Ans

ANJA 3d zei

Mooie kaarten heb je gekregen. Leuk hé. Ze allemaal even mooi en toch ook allemaal weer verschillen.
Jolanda gefeliciteerd.
Gr. Anja

Tineke Bolleboom zei

Jolanda gefeliciteerd, leuk hoor Joke bedankt voor je weggever!!
Fijne dag nog Tineke

Anita Meijer zei

Goh Joke heb dit bericht gisteren helemaal gemist, wat een schitterende kaarten heb je gekregen, helemaal super, dat is echt genieten hé. Jolanda gefeliciteerd met het winnen, tof weer voor je meis.
Liefs van Anita