Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 11 februari 2013

Kaart gemaakt voor de NKU

Van de week ook met deze kaart aan de slag gegaan en wat een plezier heb ik gehad om deze kaart te maken.
Graag wil ik met deze kaart ook meedoen met Nederlandse Kaarten Uitdagingen .
Je moest een kaart maken naar aanleiding van een sketch en voor de kaart heb ik de oranje kleur als basis.
Tilda vind ik zo leuk om mee te werken dus weer gepakt om te kleuren.
Met de Joy mallen heb ik de bloemen en blaadjes gemaakt en het papier komt uit het blok van marianne design.
Wil Eve welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn hondenkaart.Heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

26 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Bea zei

Wat en super schattig kaartje Joke in die mooie zachte kleurtjes......

groetjes Bea.

Grietje Jansen zei

Een mooie kaart, papier allemaal mooi bijelkaar gecombineerd.
Afbeelding vind ik ook erg lief.

Grietje

corryskaart zei

hoi joke
een erg mooie zonnige kaart en bijzonder want ik kan slecht werken met de kleur oranje maar jou perfect gelukt!
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

een heel mooi en lief kaartje Joke.

groetjes karin

jackelien zei

Mooie kaart.!!
Gr jackelien

Priskilla zei

Helemaal mooi!

Groetjes, Priskilla

Claudia Rogier zei

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Wowww wat een schatje Joke
groetjes corrie

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Joke, je kleuren vind ik super
groetjes janie

Sonia zei

Fabulous card Joke,this sweet image is very very beautiful^_^
Hugs,
Sonia

Rianne Timmers zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt.succes met de challenge.
liefs Rianne

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart, ziet er prachtig uit.
Groetjes Saskia

marja zei

Oooh wat een schatje Joke, een geweldig kaartje!

Lieve groetjes Marja.

Tineke Bolleboom zei

Erg lief hoor Joke
Groetjes Tineke
bollies53.blogspot.com

Cindy zei

Wat een lieffie en zulke schattige kleuren. Ik vind hem toppie! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ik vind het een schitterende kaart Joke, met wel héél mooi papier opgebouwd deze keer.
Succes met de challenge.
Lieve groetjes Corrie

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Creahannie zei

Ja kaarten van gisteren en vandaag zijn beide super mooi en leuk!!!

Gr Hannie

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

Marianne zei

Ziet er heel goed uit, Joke.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

Anita Meijer zei

Oh wauw Joke wat is die schitterend geworden, ik vind het een beauty, schitterende uitwerking van de sketch heb je gemaakt.
Liefs van Anita

Angelique zei

Wat een mooi geheel heb je er weer van gemaakt Joke, echt prachtig! Liefs Angelique

Liesbeth zei

Wat een mooi Valentijnskaartje heb je gemaakt Joke, leuk dat je meedoet bij de NKU. veel succes.
groetjes Liesbeth.

kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

Ans S. zei

Prachtige kaart in deze zachte kleurtjes.

Groetjes Ans

Heleen zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Joke! Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen