Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 27 februari 2013

Kaart voor de kleurenteam

Hallo Allemaal
Vandaag is het de laatste woensdag van de maand en Nelly heeft de kleuren van deze keer mogen kiezen en dat werden de kleuren Roze Groen hele mooie kleuren
Bij Martine kan je zien wie er allemaal mee doen en volgens mij zijn dat het ervan dit keer 37 .
 Hier dan mijn bijdrage van het kleurenteam het stempeltje heb ik op de beurs gekocht en vond deze Tilda zo leuk bij het papier passen.De Joy  mal en stempel erbij gedaan.
Tilda met de Copics ingekleurd en de bloemen met de Nellie Snellen pons gemaakt.
De kaart heb ik al 14 dagen geleden al aan de jarige gegeven en ze vond het een plaatje.
Zag ook dat ik drie volgers erbij heb welkom op mijn blog en kom gauw bij jullie blog kijken.
Ben even minder op mijn blog maar kom wel langs.Ik heb 5 verjaardagen in een week en de kaarten kan ik pas daarna pas laten zien.
Wil iedereen bedanken voor de reactie's op mijn ooievaar heb ze met veel plezier gelezen.
Ga gauw bij de deelnemers van de kleurenteam kijken.
Groetjes Joke

46 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! eenhoop kleurwerk ook ! het is je goed gelukt ! top !
blij met je deelname en hopelijk tot de volgende ?
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi joke
een geweldige kaart zo leuk met tilda en de bloemen en ook nog bloemen in de rand!!
groetjes van corry

scraplouise zei

Liefs stempeltje heb je gebruikt en wat prachtige mal, al met al een schitterend kaartje!.

gr.LOuise

Patricia Wanten zei

Mooi en lief kaartje, Joke. Het plaatje is prachtig maar vraagt wel veel kleurwerk en dat is hier prima gedaan. Mooie kleuren.
Groetjes

Patricia

Lia zei

Heel mooie kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Priskilla zei

Wat een leuke stempel! Je hebt haar prachtig ingekleurd, een heel mooie kaart!

Groetjes, Priskilla

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje, mooi ingekleurd, leuk in de rose/groene tinten..ik moest er maandag nog aan beginnen..hihi...

Liefs van Ans

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Joke
Prachtige mallen heb je gebruikt en wat heb je Tilda weer prachtig ingekleurd
Groetjes corrie

Marfien zei

Snoezig kaartje mooi ingekleurd

Bea zei

Prachtig kaartje Joke, mooie zachte kleurtjes....

groetjes Bea.

Ellen zei

Wat een schattig Magnoliaatje! Ze komt helemaal tot haar recht tussen al dat groen en roze.
Groetjes, Ellen

Nancy zei

Hey Joke,

Wat een mooie kaart! Je maakte ze zo dat de kleuren geweldig bij elkaar passen...

Liefs,
Nancy

Corrie zei

Hallo Joke, ik heb er veel gezien vandaag, kaarten met roze/groen, van jou is hij ook schitterend, wat een beauty zeg.
lieve groetjes Corrie

Erna Logtenberg zei

wat een schattig kaartje!! lieve groetjes, Erna

Monique zei

Wat een lieverdje!
groetjes
Monique

Wil zei

Heerlijk om zoveel kaarten in groen/rose te zien. Jou kaart is ook een plaatje Joke. gezellig al die bloemen :)

groetjes, Wil

Sientje zei

Lekker fleurige kaart. Leuk!

Anneke zei

Prachtig kaartje Joke! En super leuk he het kleurenkaartenteam, gebruik je soms kleuren die jezelf niet direct zou gebruiken :) Leuk om je papier een beetje op te maken ;) Ik hoop binnenkort weer tijd te vinden om ook weer eens mee t

Sonia zei

Just wonderful card my dear^_^
Lovely colors and gorgeous image^_^
Big hug,
SOnia

Rianne Timmers zei

Dat is het ook een plaatje met een heel lief stempeltje en mooie stans .
Liefs Rianne

esmee zei

een heel mooi kaartje en een mooi afdrukje

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart voor het KKT. Had ik nog niet gezien. Mooi gekleurd. Was weer gezellig vandaag.
Groetjes Sas

Creahannie zei

Super mooi kaartje Joke!!,alles past perfect bij elkaar!!!!

Gr Hannie

Bep zei

Hoi Joke,

Wat een dot van een kaart heb je gemaakt en zulke mooie kleuren super.

Gr...Bep

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Joke, prachtige kleur tinten gebruikt.
groetjes Janie

Annelies zei

Je hebt er een mooie kaart van gemaakt! Altijd leuk als je weer iets nieuws hebt. Groetjes, Annelies

Rosina zei

Wat een vrolijke lentekaart Joke, prachtige ingekleurde Tilda met al die bloemetjes ......mooie stans heb je ook gebruikt....
groetjes Rosina

Nelly zei

Prachtige kaart en van deze kleuren krijg je echt een voorjaars gevoel.

Groetjes Nelly

sjouks kaarten zei

Supermooi dit kaartje!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Wat een super mooie kaart, het is zeker een plaatje.

Groetjes Ans

Chantal zei

Wow, prachtige Joke! Zo lief hoe Tilda zo goed past bij de haar omringende mal, een beauty!
Groetjes,
Chantal

Christine zei

Wat ziet Tilda er prachtig uit in deze kleuren! Prachtig gedaan!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Joke mooie kleurencombi en prachtig gekleurd.

groetjes karin

Marian zei

Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt
Groetjes

Grietje Jansen zei

Mooie kaart en lieve stempel met die bloemenslinger.

Grietje

Chantal zei

Een erg mooie kaart. Woh, mooi ingekleurd.

Groetjes Chantal

Teresa zei

This is beautiful Joke, those flowers over her arms look so pretty, beautifully coloured.
Teresa x

GerJanne zei

Wat een mooie kaartje Joke! Prachtig met die stans en de bloemen!
GerJanne

Angelique zei

Wow Joke, deze is mooi zeg! Hele mooie stempel met al die kleine bloemetjes ( heel wat werk om in te kleuren) en de bloemen op je kaartje zijnsoordelen al zo mooi. Ik heb je ooievaar ook nog even bekeken, want die had ik gemist van de week. Heel knap gemaakt. Dat zou ik ook wel willen kunnen. Maar je kan nou eenmaal niet alles tegelijk! Wie weet ga ik dat nog eens leren.
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Oh wauw Joke wat vind ik je kaartje prachtig geworden, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren. Tilda is prachtig ingekleurd.
Gr. Anja

Nelleke zei

Oh wat leuk. Dit is gewoon een hele leuke kaart geworden. Groetjes, Nelleke

Mariken zei

Beetje laat door de drukte deze week, maar je hebt een prachtige kaart gemaakt!
Fijn weekend, groetjes Mariken xx

Pia zei

Een prachtige kaart!
Groetjes,
Pia

SandraW zei

Wauw! Prachtig, Joke!
Mooie kleuren, helemaal KKT!!!
*dikke duim!*

Liefs, San