Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 20 februari 2013

Kaart voor de Lift Challenge


Vandaag laat ik nog een keer een mannenkaart zien want in twee weken moet drie af  hebben en de laatste is voor mijn man die wordt dan 65 jaar en gaat er bij ons heel wat veranderen.Zoals ik nu kaartjes op mijn blog zet zal waarschijnlijk toch wel minder worden en kan wel zeggen dat ik behoorlijk verslaafd ben aan mijn blog.Maar goed ik dwaal af en laat de volgende kaart zien die ik voor de Lift Challenge gemaakt heb.
Heb voor deze kaart weer het mooie papier gebruikt van Chronology dit papier geeft al zo'n uitstraling dat je met heel weinig erbij toch resultaat hebt.
De auto komt van Marianne Design vandaan het lint en de knoop heb ik uit de voorraad ook het draad komt uit de borduurdoos.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige mannenkaart heb ze met veel plezier gelezen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

33 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Joke
Je kaart is echt super en alvast gefeliciteerd met je man .
Liefs Cindy

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gedaan hoor. Ziet er gaaf uit. Tja, zal inderdaad wel anders worden.
Groetjes Saskia

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

janieworkum zei

Wat een super kaart Joke en de kleur tinten zijn zo mooi
groetjes janie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Deze mannenkaart is ook weer super, papier heb ik ook..en mijn volgende wordt ook een mannenkaart..succes met de challenge..er zijn nog 2 challenges waaraan je mee kunt doen met een mannenkaart...

Liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

prachtig Joke, je hebt het super mooi gelift.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en mooi gemaakt ! geslaagd kaartje
grtjs, martina
x

Margot zei

erg leuk kaartje!

Corrie zei

Super mannenkaart Joke, alles klopt bij elkaar, fantastisch gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Eve zei

Wat een leuke kaart. Groetjes Eve

Ghea zei

Alvast gefeliciteerd met je man, en je kaart vind ik een plaatje om te zien, hele mooie kleur trouwens
Liefs Ghea

Tineke Bolleboom zei

Hij is erg leuk, en je hobbys kun je vast wel blijven doen ook al wordt hij 65, je tijd anders indelen en elkaar de ruimte geven!
Het lijkt me heerlijk, nog ruim een jaar voor mijn man,
Ik hoop dat jullie ervan kunnen gaan genieten!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Creahannie zei

Mooie kaart hoor en het papier is super mooi!!!!!!
Als het goed is krijg je nu juist méér tijd voor je hobby.....:-)!!!

Gr Hannie

Bea zei

Weer een leuke mannenkaart Joke, alvast proficiat met de verjaardag van je man en een fijne dad gewenst.....

groetjes Bea.

Ans S. zei

Schitterende mannenkaart, de vorige vond ik ook erg mooi.
Alvast gefeliciteerd met je man.

Groetjes Ans

jolanda zei

mooie mannenkaart

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke
wat een mooi papier is dat
Groetjes Corrie

Grietje Jansen zei

Een hele mooie mannenkaart, en een mooie kleur groen heb je gebruikt.

Grietje

Margo zei

Supertoffe kaart Joke, ik was ook meteen weg van de te liften kaart :)
Liefs
Margo

Danoesja zei

Hoi Joke

Ik loop echt achter, maar heb alles eens goed bekeken en bewonderd.
Je gaat goed met die mannenkaarten, ze zijn prachtig en ook je vorige kaartjes zien er schitterend uit.

Lieve groetjes
Danoesja

Lindeke zei

Heel mooie mannenkaart!

Cindy zei

gave mannenkaart, prachtige kleuren! liefs Cindy

ANJA 3d zei

Schitterende kaart, Echt een mannenkaart. Mooie papier.
Gr. Anja

Claudia Rogier zei

Heel mooi kaartje. De kleuren zijn kei mooi. Alvast proficiat voor je echtgenoot.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt Joke, ik vind hem prachtig geworden. Dus jij hebt je man straks hele dagen thuis, ach wie weet gaat hij dan ook wel aan de hobby en kan jij lekker blijven frobelen en bloggen.
Liefs van Anita

Rianne Timmers zei

dit is weer een hele mooie mannen kaart en dat papier met die klokken heel mooi.
Liefs Rianne

Lenie zei

wat een prachtige kaart voor je man en ja als hij stopt met werken dan gaat er veel bij jullie veranderen.
Wel leuk om samen dingen te gaan ondernemen.
groeten Lenie

Sonia zei

Fabulous card my dearest Joke,very very beautiful male card^_^
Big hug,
Sonia

Nelleke zei

Heel erg mooi geworden, en inderdaad schitterend papier.
Groetjes, Nelleke

M@rjan zei

Mooie stoere mannenkaart!

M@rjan zei

Vergeet in nog... Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge :)

Nadine zei

Gave stoere mannenkaart Joke, erg mooi van kleur! De auto staat er super bij. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

Cornelie zei

Idd heel erg mooi papier! Prachtige kaart! Dank je voor het meedoen met de liftchallenge!