Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 18 februari 2013

Kaart voor de NKU


Gisteren heb ik deze kaart afgemaakt voor de NKU waar ze een sketch hebben met een bloempot.
Heb geprobeerd deze te maken ,maar de bloempot gaat een beetje schuil.
Heb het papier uit een Vintage blok van de Action gehaald en het stempeltje heb ik van Ingrid geleend.
De bloemen met mijn Joy mal gemaakt en de blaadjes met de magnolia mal. 
Heb deze kaart als beterschapskaart gemaakt omdat ik deze heb opgestuurd voor Ria waar ik om de 2 weken op bezoek ga en zij is nu even in de lappenmand en dan vind ze het leuk om een kaart te krijgen.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn boekkaart heb ze met veel plezier gelezen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

27 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Leuk gedaan, met mooie kleuren.

grtjs
Claudia

Astrid zei

Een schitterende kaart Joke, lief afdrukje en prachtige kleuren !

Liefs Astrid

Creahannie zei

Hoi Joke,

het is weer een bloetie geworden,prachtige kleuren en wat een leuk stempel!!!Ria zal 'm prachtig vinden en er erg blij mee zijn,zeker weten!!

Gr Hannie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er mooi uit. Ben vanmiddag ook bezig geweest met deze sketch. Is nog niet af, maar totaal anders.
Groetjes Saskia

janieworkum zei

Het is weer een prachtige kaart Joke
erg mooi gedaan
groetjes Janie

jolanda zei

hele leuke kaart

Jolara zei

geweldig mooi ! liefs joyce

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke,bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes Marga.

Ghea zei

Wat een prachtige kaart Joke, ik ben er ook mee aan het stoeien op het ogenblik.Je hebt het leuk gedaan.
Liefs ghea

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je hebt een hele leuke uitwerking gemaakt..ik vind je kaartje erg leuk en je afdrukje is super ingekleurd..

Liefs van Ans

Nelleke zei

Door de 2 kleuren lijk je de bloempot niet te zien, maar die heb je wel terdege gebruikt. Mooi bedacht en uitgevoerd.
groetjes, Nelleke

KarinsArtScrap zei

wat een lief kaartje joke, mooi gedaan.

groetjes karin

Margo zei

Leuk kaartje, erg tof met de bloempot !
Liefs
Margo

Tinie zei

Wat maak jij toch veel kaartjes, de ene nog mooier dan de andere, deze is weer geweldig!!!

Groetjes Tinie

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke! Leuk gedaan zo met de bloempot.

Gr. Karin

Rachel zei

Wat een mooi kaartje Joke, leuke bloemen!
groetjes Rachel

Priskilla zei

Wat een mooi, lief en gezellig kaartje is dit, heel leuk gedaan met die bloemetjes!

Groetjes, Priskilla

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. De sketch is goed gelukt. Mooi design papier en een lief stempeltje die prachtig is ingekleurd.
Gr. Anja

Rianne Timmers zei

ik vind hem wel goed gelukt Joke zelfs heel mooi met kleurtjes en al .
echt super.
Liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wat een schitterende uitwerking van de sketch heb je gemaakt Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Cindy zei

Wat een plaatje, ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Jo, bedankt voor je deelname bij de NKU.'gr. Liesbeth

Lenie zei

wat een prachtige kaart en mooie bloemen ook.
groeten Lenie

inge zei

Je kaart is prachtig Joke, je hebt hele mooie kleuren gebruikt en prachtig ingekleurd. Leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Corrie zei

Wat een leuke kaart Joke
prachtig die bloemen
Groetjes Corrie

Ans S. zei

Prachtige kaart met mooie bloemen, wat een schattig stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Leuk zo gedaan die bloempot.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne