Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 23 februari 2013

Kaart voor een vriendin.

Hallo Allemaal
Oo wat ben ik aan het stoeien geweest om deze kaart te maken,moest nog voorzichtig doen ook want het kraft papier is bijna op en om nu nog alleen daarvoor naar de winkel te gaan had ik niet zoveel zin in.
ook de Perlen Pen werkte niet mee,nou gewoon zelf dom gedaan verder met de kaart werken terwijl de hart van de bloemen aan het drogen is.
Ja toen zat er dus een vlek op het stempeltje die ik al had ingekleurd.Nog maar wat bloemen erbij gedaan en zag ook net nog een hele leuke tip bij EKEF hoe je strikjes met een vork kan maken.Dus de strik ook nog veranderd.
Maar nu eerst mijn kaart die ik voor de Midweek Magnolia gemaakt heb.Je moest een kaart maken met kraft,het papier komt uit het blok van de Action.
 Het stempeltje van tilda mogen gebruiken van Saskia en met zachte kleuren ingekleurd.
De Joy mal gebruikt om swirls te maken en de bloemen met de Nellie Snellen ponsen gemaakt.
Het hart van de bloemen met de perlen pen.
Het label met de strik en zo makkelijk te maken.
Wil iedereen bedanken voor de lieve en leuke reactie's op mijn kerstkaart heb ze met veel plezier gelezen.
Deze kaart ga ik nu gauw wegbrengen want ze is morgen jarig en hoop dat de kaart in de smaak valt.
Groetjes en tot morgen.
Joke

24 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi joke
nou deze mooie kaart valt zeer zeker in de smaak want vind het een erg lieve en mooie kaart! leuk met dat kleine strikje erop! zag ook hoe het gemaakt werd maar nog niet uitgeprobeerd:-))
groetjes van corry

Sonia zei

What a lovely image my dearest Joke:) Gorgeous colors combination:)
Cute tag:)
Happy weekend,
Sonia

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Joke, ik vind hem echt prachtig en oh jeetje ga zo snel kijken bij EKEF voor het strikjes maken met een vork, ben zeer benieuwd. Jouw kaart is weer een toppertje.
Liefs van Anita

Rianne Timmers zei

nou een vlekje kan ik niet ontdekken het is gewoon een mooie kaart.Ook ga ik snel kijken bij ekef voor bhet strikje heel mooi.
Liefs Rianne

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je kaartje is weer super geworden hoor..en die Perlenpen, ik heb ze gehad..maar dat deed ik dus ook even voelen of het al droog is ..oh nee..hihi..of met je hand.mouw er door heen smeren..niks voor mij..ik maak strikjes met de Bowdabra, gaat ook heel gemakkelijk..fijn weekend, liefs van Ans

Antoinette van Bommel zei

Hoi Joke,
Hij is geweldig geworden zeg.... over het strikje had ik inderdaad ook gelezen, super deze tip.
Fijne dag nog,
Liefs Antoinette

Bea zei

Een prachtig kaartje Joke en deze zal vast wel in de smaak vallen, van dat strikje is toch ook een leuk idee om deze zo te kunnen maken...

groetjes Bea.

Marga50 zei

Wat en prachtige kaart Joke, daar zal je vriendin wel blij mee zijn. Groetjes Marga.

janieworkum zei

Prachtige kaart en de kleuren vind ik echt heel erg mooi
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een leuke kaart Joke
daar zal je vriendin vast blij mee zijn

Groetjes Corrie

Claudia Rogier zei

Schitterende kaart. Heb het strikje met de vork ook op EKEF gezien. Had ook meteen geprobeerd. Mijn dochter vond die zo mooi dat ze die meteen wou voor op haar tekening.

grtjs
Claudia

esmee zei

een heel mooi kaartje

jolanda zei

hele leuke kaart

Margo zei

Je kaartje is prachtig hoor en ja ik ken het, op sommige dagen wil het gewoon allemaal niet zo mee zitten he :)
Liefs
Margo

KarinsArtScrap zei

je hebt een hele leuke kaart gemaakt Joke.
ja soms gaat er wat mis.

groetjes karin

Karin zei

Wat een schatje Joke!
Fijn weekend, gr. Karin

Jolara zei

super leuk! liefs joyce
ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Leuk hé, ik heb dat ook gezien. Voor fijne strikjes ga ik het ook proberen. Voor andere de Bowdabra.
Gr. Anja

Nelleke zei

Heel mooi Joke, Leuk met die bloemen en kleuren, en je vlek zie je helemaal niet meer. En het maken van een strik met een vork ga ik ook proberen had het vanmorgen ook al gezien. Groetjes, Nelleke

Anneke zei

Prachtige kaart Joke! Groetjes Anneke

Lenie zei

wat een schattig kaartje en de vlek is goed weg ge werkt hoor.
groeten lenie

Ans S. zei

Wat een mooi en lief kaartje, leuke kleurtjes heb je gebruikt, hier zal je vriendin wel blij mee zijn.
Je hebt het vlekje mooi weggewerkt.

Groetjes Ans

Elizabeth zei

Beautiful card and coloring! Thanks for joining us at the Midweek Magnolias this week. hugs, Elizabeth

Teresa zei

Oh wow this is beautiful Joke, thanks for joining us in the Kraft challenge at Midweek Magnolias.
Teresa x